Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei Vincent

Det var lenge siden, ser du noe til de gode gamle i det siste?

 

Ikke mange. Har et par-tre gamle dolere på FB - det er vel alt.

 

Ikke mange nick jeg husker heller etter 15-17 år, men noen er det jo.

 

Nevner i liten fleng (tilfleidg rekkefølge) Spira, Mio, Spenning, Nick#7, Prippen, Singu, Simen, Zelda, Vera, Raindrop, Line, Flisa, Flisgubben, Inter, Big, Citoyen ....

Endret av Vincent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kost meg med denne tråden ikveld, og "sett" igjen mange gamle DOL'ere. Artig :-) lenge siden ISDN-linja mi gløda og debatten gikk varm på Åpent Forum. Lenge siden treff i Trosterudvillaen også. For meg var det gode tider.

Nå er det andre gode tider. Livet er godt i Østfold :-)

Østfold og svigermorsproblematikk? Velkommen tilbake, i så fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ordentlig "mimretråd" dette :)

 

Noen som hvet for det har blitt av "jølsen", "pepan" og "elskeråværegift"?

Anonymous poster hash: 3d914...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert "huskeliste" ;-):

 

Nevner i liten fleng (tilfleidg rekkefølge) Spira, Mio, Spenning, Nick#7, Prippen, Singu, Simen, Zelda, Vera, Raindrop, Line, Flisa, Flisgubben, Inter, Big, Citoyen, Goliath, Helene, Gul badeand, Sukk,  ... ...

Endret av Vincent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har vært her veldig lenge og fraværende i lange periode. Bytta nick en rad ganger, så som Skjeggen og xoz. Men jeg vet ikke om folk husker meg igjen. De jeg prata mest med på Småprat var Prippen, Raindrop, Flisa, Flisgubben, Spenning, laguna, mette* og sladreren. De folka tror jeg det hadde vært hyggelig å prate med i virkeligheten også. Tre av dem vet jeg hvem er i RL, men har ikke kontakt med dem, vet ikke hvordan de har det nå. Savner dem. Kom bare ikke så langt at jeg fikk deltatt på forumtreff. Flisgubben fikk en person i vrangstrupen, så tror jeg han forsvant inn på Milforum. Det var veldig hyggelig med disse fargerike personlighetene.

 

 



Anonymous poster hash: b2cd3...e42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenker på Småprat iblant. Tenker på hvor artig vi hadde det. Og innimellom litt vanskelig. Det var gode tider, og vi var sammensveisa vi DOL'ere. Husker festene våre. Lange, koselige kvelder med åpne dører fra villaen ut i hagen. Noen kjørte fullt Oasis-show på verandaen mens praten gikk livlig inne i de store salene. DOL har hatt sin tid og sin funksjon. Nå er det andre tider, men jeg må innrømme at den tiden betydde myenfor meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert "huskeliste" ;-):

 

Nevner i liten fleng (tilfleidg rekkefølge) Spira, Mio, Spenning, Nick#7, Prippen, Singu, Simen, Zelda, Vera, Raindrop, Line, Flisa, Flisgubben, Inter, Big, Citoyen, Goliath, Helene, Gul badeand, Sukk,  ... ...

Miss you too ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Satt her å leste på denne gamle tråden. Og det er ikke helt fritt for at det dukket opp en liten tåre i øyenkroken. Fant også en liste med gamle navn og nick. Har mange ganger savnet den svunnen tid. Med møter i både Stavanger, Bergen og Oslo. Jeg forsvant vel ut døren en gang i 2002 mener jeg. Noen av dem jeg har best på minne, er nok blant annet tuss@, porscheline og ficus. Mange andre navn og nick kommer også opp. Og sikker mange andre som ikke står nevnt i listen.

Jeg håper at det står bra til med dere alle.

En svunnen tid er forbi.

dol og tiden her var til god hjelp for meg i livet mitt.

og fikk mange gode opplevelser

så jeg vil si takk til alle dere som var med på den tiden :-)

Bland Disse er:

Alisha - Altman - amber sun - Amiga - Andor - Andungen - Anki - AnnaStesia - Anne26 - Annette - Ano - ArneAnd - aughii - Balder - Bassisten - beib - BentO - BettyBlue - Bipolars - birdie - Blaagutt - blesha - Boblymamma - brumle - Camilla - carma - Chrissy - Citoyen - Cmoo - conan - Dalida - Den Originale Bønna - Devania - doljenta - double - Dude - Femma - Filo - Flisa - Fnatten - Froggy - Fuzzy76 - Geir - Geraldine - gnaffel-laffel - grafi - gyrken - Hanna - Hawkwind - Hekta - Hulkert - Ingera - Inter - Ista - Jane - Joette - kie - Kjerringskinn - Knøttet - Kozy - KristineS - Kvinna - landsbyidioten - Libra - Lillelurven - LilleMegBare - Linda - Line - Lion - Lis@bet - Livato - lonelygirl - Lucy - Lykkeliten - mAd - Maiken76 - Malun - manne - mar - Mcdoo - Melaisa - Mette - Mettewa - Mezzy - MissTilde - Molli - MrAgder - Musikeren - Nellie - Neo - neuni - Nikita70 - Nosferatu - Paranoia - Pingla - Piraye - Prozak - punkyB - Reg@l - Roskva - Sad-Boy - Seigdama - SetAbominae - SierDuDet - Silentwolf - Simfa - Sine - Singularity - Sissle - Solsikke - SoriaMoria - Spenning - Spunk - Steinansiktet - Stone - Stylie - SugarBaby - Sussi - Svarte Katta - Synch - Synderisommersol - Taj Mahal - Tamera - Tanitha - Tayzonia - toci - Vanman - Vera - Veslo - Villanda - Vincent - Virrevind - Wulfi - Zirine - Zuul - Åsemor 

Er nok mange navn og nick som ikke er kommet med.

stor klem fra en kanskje glemt Fnatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt her å leste på denne gamle tråden. Og det er ikke helt fritt for at det dukket opp en liten tåre i øyenkroken. Fant også en liste med gamle navn og nick. Har mange ganger savnet den svunnen tid. Med møter i både Stavanger, Bergen og Oslo. Jeg forsvant vel ut døren en gang i 2002 mener jeg. Noen av dem jeg har best på minne, er nok blant annet tuss@, porscheline og ficus. Mange andre navn og nick kommer også opp. Og sikker mange andre som ikke står nevnt i listen.

Jeg håper at det står bra til med dere alle.

En svunnen tid er forbi.

dol og tiden her var til god hjelp for meg i livet mitt.

og fikk mange gode opplevelser

så jeg vil si takk til alle dere som var med på den tiden :-)

Bland Disse er:

Alisha - Altman - amber sun - Amiga - Andor - Andungen - Anki - AnnaStesia - Anne26 - Annette - Ano - ArneAnd - aughii - Balder - Bassisten - beib - BentO - BettyBlue - Bipolars - birdie - Blaagutt - blesha - Boblymamma - brumle - Camilla - carma - Chrissy - Citoyen - Cmoo - conan - Dalida - Den Originale Bønna - Devania - doljenta - double - Dude - Femma - Filo - Flisa - Fnatten - Froggy - Fuzzy76 - Geir - Geraldine - gnaffel-laffel - grafi - gyrken - Hanna - Hawkwind - Hekta - Hulkert - Ingera - Inter - Ista - Jane - Joette - kie - Kjerringskinn - Knøttet - Kozy - KristineS - Kvinna - landsbyidioten - Libra - Lillelurven - LilleMegBare - Linda - Line - Lion - Lis@bet - Livato - lonelygirl - Lucy - Lykkeliten - mAd - Maiken76 - Malun - manne - mar - Mcdoo - Melaisa - Mette - Mettewa - Mezzy - MissTilde - Molli - MrAgder - Musikeren - Nellie - Neo - neuni - Nikita70 - Nosferatu - Paranoia - Pingla - Piraye - Prozak - punkyB - Reg@l - Roskva - Sad-Boy - Seigdama - SetAbominae - SierDuDet - Silentwolf - Simfa - Sine - Singularity - Sissle - Solsikke - SoriaMoria - Spenning - Spunk - Steinansiktet - Stone - Stylie - SugarBaby - Sussi - Svarte Katta - Synch - Synderisommersol - Taj Mahal - Tamera - Tanitha - Tayzonia - toci - Vanman - Vera - Veslo - Villanda - Vincent - Virrevind - Wulfi - Zirine - Zuul - Åsemor 

Er nok mange navn og nick som ikke er kommet med.

stor klem fra en kanskje glemt Fnatten

Jeg har vært her siden ca. 1998, men ha var de sannelig ikke mange nick jeg kjente igjen. Når det er sagt har jeg ikke så god uhjulpen hukommelse når det gjelder slikt, så listen ville ikke blitt lang om jeg selv skulle satt opp liste ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg levde og åndet her i tiden 1998 til 2002/3. Og var med på noen av treffene. Ikke alle husker man like godt. Og er langt i fra sikkert at jeg ville kjenne igjen de forskjellige. jeg har heldigvis printet ut en sagan om dolerene fra den tiden.... he he.husker ikke hvem som skrev den. Men dersom jeg hadde lett litt. Hadde jeg nok funnet den. En eventyr saga uten like:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...