Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært her siden -98-99, og har skiftet nick jevnlig. Hvor aktiv jeg har vært i å skrive, har variert.

 

Men etter siste omleggingen er jeg her minimalt. Forsøker lese litt- men blir så irritert av scrollingen, visuell støy og gjentakende tekst. Skriver sjelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Noen som husker meg da?

 

Jeg er egentlig ikke her mer, men stikker innom og leser litt noen ganger.

Visst husker jeg deg, Gyrken!

 

Men jeg byttet nick da vi la om her, så du vet kanskje ikke hvem jeg egentlig er ;-) Bor på Sørlandet fremdeles :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskelilje er ikke kjent, nei. Men hm.. du vil kanskje ikke ha det gamle nicket ut her så jeg skal kanskje ikke begynne å gjette heller. :)

Nei, vil ikke si nicket her - men jeg tror du kjenner meg. Har tre barn, og har vært på DOL i 15 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker meg da?

 

Jeg er egentlig ikke her mer, men stikker innom og leser litt noen ganger.

Jeg husker deg godt:-) Hyggelig å "se" deg igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vil ikke si nicket her - men jeg tror du kjenner meg. Har tre barn, og har vært på DOL i 15 år :-)

Vet nok hvem du er, ja. :)

 

Jeg husker deg godt:-) Hyggelig å "se" deg igjen:-)

Hei mrxx. Utrolig at dere holder koken her fremdeles! Så faktisk ganske mange kjente nick da jeg snuste litt rundt i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nok hvem du er, ja. :)

 

Hei mrxx. Utrolig at dere holder koken her fremdeles! Så faktisk ganske mange kjente nick da jeg snuste litt rundt i forumet.

*vinker til gyrken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei alle sammen

Fint å se at noen er innom ennå, jeg er her bare sporadisk.

Det var tider det med treff på lokalet Haugenstua, på Peppes,, på  Lorry, Majorstuen R. , Indisk rest, grilling ved Bogstadvannet og mere til. Det var tider det.

Husker Gyrken, kjempekoselig jente, Flisa og gubben, Spirea (dansejenta) , Huldra, Mrxx, Milflores, og mange, mange flere. Det var herlige tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Fint å se at noen er innom ennå, jeg er her bare sporadisk.

Det var tider det med treff på lokalet Haugenstua, på Peppes,, på  Lorry, Majorstuen R. , Indisk rest, grilling ved Bogstadvannet og mere til. Det var tider det.

Husker Gyrken, kjempekoselig jente, Flisa og gubben, Spirea (dansejenta) , Huldra, Mrxx, Milflores, og mange, mange flere. Det var herlige tider.

Jeg har aldri vært med på disse treffene, men det har opp i gjennom årene blitt skrevet mye om det og dere hadde det tydeligvis artig:-)

 

Vet du forresten at du og jeg har jobbet i samme bedriften? Vi var også på ett felles arrangement en gang på ett sted som jeg plutselig ikke husker navnet på i nærheten av sentrum kino.

Men for ikke å skremme" deg så vet jeg ikke hvem du er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...