Gå til innhold

Gamle Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

On ‎8‎/‎16‎/‎2019 at 9:14 PM, cathlin said:

Jadda:-) Bare et par kilo tjukkere en før. 

Hva med dej? 

Håper de har satt seg på bra steder :) Joda, det går seg til nå. Snart tilbake i manesjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, tonie skrev:

Noen som vet hvor det har blitt av Madeleinemie? Hun var veldig aktiv sist jeg var her.

Savner henne her ❤️ Hun har ikke vært her på en stund. Husker deg, katten med brillene :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On ‎8‎/‎18‎/‎2019 at 11:16 AM, stjernestøv said:

Savner henne her ❤️ Hun har ikke vært her på en stund. Husker deg, katten med brillene :) 

 

Vi får håpe hun plutselig dukker opp igjen :) Jeg husker deg også. Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, tonie skrev:

Vi får håpe hun plutselig dukker opp igjen :) Jeg husker deg også. Går det bra med deg?

Ja vi får håpe det :) Jo det går nå greit,litt opp og ned men sånn er jo livet. Med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
22 timer siden, tonie skrev:

Vi får håpe hun plutselig dukker opp igjen :) Jeg husker deg også. Går det bra med deg?

Hun har da vært innom ganske nylig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎8‎/‎21‎/‎2019 at 7:24 PM, stjernestøv said:

Ja vi får håpe det :) Jo det går nå greit,litt opp og ned men sånn er jo livet. Med deg da?

Litt opp og ned her også. Som det skal være, med andre ord :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2019 den 18.41, tonie skrev:

Vi får håpe hun plutselig dukker opp igjen :) Jeg husker deg også. Går det bra med deg?

Hun er her nå ;) 

Anonymkode: 2231c...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Wow... Oppdaget at kontoen min fortsatt fungerte her, og jaggu fant jeg ikke denne tråden når jeg søkte på nicket mitt! Dette var koselig mimremateriale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Nå er det nesten som i Dol-oppstarten her. Da kunne det også gå timer mellom hvert nye svar/innlegg. Hilsen syvende far i huset. Eller mor, da. 👵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hei! Nå er jo denne tråden sikkret helt død, men det var i alle fall jeg som kalte meg Dude her i 2001/2002 🙂

Hadde vært så gøy å møte noen fra gamledager 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

HÆLLÆ!!!

Bare innom i år igjen, for å hilse på. Knota litt for å komme inn - men vipps, her var jeg. Jeg googlet julekolakker for jeg gadd ikke finne oppskriftsboka mi og da ramlet jeg jo inn på DOL. Skal handle inn det jeg trenger til årets kolakker og trengte en handleliste :D
Ønsker alle kjente en riktig god jul også i år :D


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flisa skrev (1 time siden):

HÆLLÆ!!!

Bare innom i år igjen, for å hilse på. Knota litt for å komme inn - men vipps, her var jeg. Jeg googlet julekolakker for jeg gadd ikke finne oppskriftsboka mi og da ramlet jeg jo inn på DOL. Skal handle inn det jeg trenger til årets kolakker og trengte en handleliste :D
Ønsker alle kjente en riktig god jul også i år :D


 

God jul, Flisa! Vi er noen som har hengt rundt her i et kvart århundre omtrent 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flisa skrev (2 timer siden):

HÆLLÆ!!!

Bare innom i år igjen, for å hilse på. Knota litt for å komme inn - men vipps, her var jeg. Jeg googlet julekolakker for jeg gadd ikke finne oppskriftsboka mi og da ramlet jeg jo inn på DOL. Skal handle inn det jeg trenger til årets kolakker og trengte en handleliste :D
Ønsker alle kjente en riktig god jul også i år :D


 

Så hyggelig å se deg her, Flisa.  Du og Flisgubben må ha en riktig god jul 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...