Gå til innhold

Er jeg depresiv?


Gjest Trist_og_lei

Anbefalte innlegg

Gjest Trist_og_lei

Fra jeg var liten har jeg jeg alltid tenkt mye om livet. Da mener jeg negative tanker. Jeg kan tenke så mye negativt at jeg begynner å grine, eller blir sur av ingen ting. Døden er en ting jeg tenker veldig mye på... Da blir jeg så rastløs at jeg ikke klarer å sitte i ro, og må f.eks skru musikken på fullt, eller gå rundt i rommet og bare vimse. Det må da være noe jeg kan gjøre for å slutte å tenke så mye negativt?! Dette går jo utover typen min, som jeg blir sur på av ingen grunn!! Kan noen hjelpe meg?? Er jeg depresiv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xyzæøå

Jeg kjenner meg igjen, har vært sånn i perioder av livet. Jeg er nok mye eldre enn deg. Jeg har hatt problemer med depresjon og angst. Du har mye uro i deg og tenker negative tanker, søk hjelp nå. Gå til lege og få henvisning til psykolog. La ingen bagatellisere dette og ikke vent til du blir så syk at du slutter å fungere i jobb og privatliv. Hvis dette er et problem for deg så gjør noe med det. Livet er altfor kort til å bruke det på å ha det vondt. Du fortjener et godt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
hannegv1365380501

eg har det ganskje likt sjølv, snakk med nokon du stoler på... om alt du føler.. det kan hjelpe. Det er ikkje godt å holde det inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...