Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et problem om sommeren og naar jeg er ute og reiser i varmere stroek. Det som viser seg er at huden min veldi lett flasser av ogsaa selv om jeg ikke har vaert saa alt for solbrent paa de utsatte omraadene. De synes nesten som at huden blir litt livloes naar den blir riktig brun. Jeg har ikke vaert saa alt for flink til aa passe paa aa bruke aftersun lotion eller lignende og lurer paa om det er her det ligger, eller boer jeg gaa opp til en enda sterkere solcreme? Lurer ogsaa paa om det kan skyldes mangel av noen viktige vitaminer, da jeg f.eks nok ikke faar tilstrekkelig med c-vitaminer fordi jeg er allergisk mot nesten all frukt.

Lurer ogsaa paa om det kan ha sammenheng med hudlidelsen pityriasis versicolor?

Haaper det er noen som kan sitte med en nogenlunde fornuftig forklaring paa problemet.

Paa forhaand takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100168-huden-flasser-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...