AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Hva gjør man da? Det gjelder to av mine daglige medisiner Apoteket har bestilt, men nå er jeg straks tom! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: d04a5...837 0 Siter
Sakura Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva gjør man da? Det gjelder to av mine daglige medisiner Apoteket har bestilt, men nå er jeg straks tom! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: d04a5...837 Hva hetter de tør jeg spør? 0 Siter
Sakura Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Krisebærblomsten skrev (17 minutter siden): Hva hetter de tør jeg spør? AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva gjør man da? Det gjelder to av mine daglige medisiner Apoteket har bestilt, men nå er jeg straks tom! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: d04a5...837 Medisiner kommer ofte i 2 sorter. Apoteket kan ha inne en tilsvarende sort av den typen du bruker. Da har medisinene et annet navn dette er pga de kommer fra en annen leverandør. 0 Siter
Sakura Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Krisebærblomsten skrev (29 minutter siden): Hva hetter de tør jeg spør? Kan legevakten ha den sorten du bruker? vis de kan skrive ut medisiner? 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Apoteket har bestilt, men nå er jeg straks tom! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: d04a5...837 Om apoteket har bestilt inn mer, vil de få ved neste levering fra hovedlager. Det er kanskje tirsdag/onsdag kommende uke. Om ett apotek ikke har inne, kan du enten ringe en apotekkjede og høre om de har medisinen, og ev. høre hvilket nærmeste apotek som har dine medisiner. Oversikt finnes også på apotekenes nettsider. Nettapotekene kan du også bestille medisiner fra. Om du bestiller hjem medisiner f.eks. fra Farmasiet.no i dag før kl. 13.00 (tror jeg), har du medisinene i morgen ettermiddag. Endret 2. mars av Eva Sofie 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Under et besøk for noen år siden kom jeg/vi i tilsvarende situasjon. Alle apotek var tomme for én spesifikk medisin - vi sjekket alt hele byen. T.o.m. sykehusapoteket. Siste alternativ, en absolutt nødløsning, var å kontakte aktuell avdeling på somatisk sykehus. Der hadde de medisinen, men i annen dosering. Jeg hadde gjerne gjort det igjen, men av samme grunn, en potensielt livstruende sykdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.