AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Jeg var på legevakten nå nettopp pga tungpust (opplevdes slik for meg men tror ikke andre merker det). Tok ekg, blodtrykk, puls og noen prøver fra blod i fingeren. De skulle også egentlig ta d-dimer men fikk ikke det til å stikke. Da sa de til slutt at det ikke var så viktig uansett. Stemmer det? Anonymkode: 71aa7...c5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Tenker du fortsatt på dette, selv etter denne undersøkelsen? Har du helseangst? Anonymkode: 37f22...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker du fortsatt på dette, selv etter denne undersøkelsen? Har du helseangst? Anonymkode: 37f22...656 Ja, jeg tenker fortsatt på det og ja det kan godt hende jeg har helseangst? Anonymkode: 71aa7...c5b 0 Siter
frosken Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg var på legevakten nå nettopp pga tungpust (opplevdes slik for meg men tror ikke andre merker det). Tok ekg, blodtrykk, puls og noen prøver fra blod i fingeren. De skulle også egentlig ta d-dimer men fikk ikke det til å stikke. Da sa de til slutt at det ikke var så viktig uansett. Stemmer det? Anonymkode: 71aa7...c5b Hvis du er i ok form nå, så er det ingen grunn til å tenke mer på blodprøven de ikke tok. Om du derimot skulle få sterke smerter i brystet og problemer med pust, så er det greit å ta kontakt med legevakten på nytt. 0 Siter
Ftss Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Hvordan var pulsen? Jeg får en følelse av at jeg er tungpustet ikke får nok luft om hvilepulsen min øker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.