ilma1365380501 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg er 25 år og har bestemt meg for å forstørre brystene mine, da jeg så og si er helt flat. Dette er noe jeg har vurdert nøye i flere år, men jeg ville vente til jeg hadde fått mitt første barn.. Nå er datteren min over 3 år og brystene mine er, om mulig, enda flatere enn før (jeg fyller ikke 70a engang), så nå har jeg tatt valget og bestilt time til konsultasjon. Dette går ut over selvtilliten min; jeg er lei av å se ut som en tiåring, og hele tiden måtte tenke på hva slags klær jeg kan bruke slik at innleggene i bh'n ikke skal synes. Problemet er at kjæresten min overhodet ikke viser noe forståelse for avgjørelsen, noe som jeg synes er leit og egentlig ganske respektløst. Jeg har forklart hvorfor jeg gjør dette her, og det er jo også noe jeg har snakket om hele tiden mens vi har vært sammen. Men han bare rister på hodet og sier han synes "hele greia er latterlig og dumt". Selv om dette er noe jeg kun gjør for min egen del, så synes jeg allikevel det er litt trist at kjæresten min ikke kan vise noe forståelse i det hele tatt, ettersom dette er noe som går ut over selvtilliten min og som jeg faktisk er villig til å legge meg "under kniven" for.. Og for ikke å glemme hvor mye penger det koster og at det også innebærer en viss risiko. Det er greit at han ikke liker at jeg gjør det, men jeg synes allikevel at han bør støtte meg da dette ikke er noe jeg gjør for "moro skyld". Synes det sier litt om hvor villig han en til å sette seg inn i andres situasjon.. Er det noen som har noen synspunkter på "problemet" mitt? Synes dere at jeg overreagerer og at jeg ikke har rett til å "kreve" at han skal forstå meg? Hva skal jeg gjøre? PS! Jeg kommer uansett til å gjennomføre operasjonen:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100195-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvis du har fortalt ham hvordan dette plager deg synes jeg også det er rart at han ikke har noen forståelse. Du kan jo spørre ham om han ville gjort noe med det om han hadde knøttliten penis? Men så lenge han ikke nekter deg å gjøre det eller truer med å forlate deg synes jeg at du bør gjøre som du vil. Jeg var også helt flat og følte meg som en tiåring jeg også. Syntes ikke at klær satt noe fint på meg og bhen i str. 75A gled stadig vekk opp til halsen. Det var ikke gøy... Jeg anbefaler deg å ta en brystoperasjon. Jeg er sikker på at det vil få deg til å føle deg mye bedre. Men husk på at det er sjanse for at du mister følelsen i brystene. Jeg var uheldig og mistet følelsen i det ene og har nedsatt følelse i det andre. Jeg angrer likevel ikke på at jeg tok operasjonen, men synes det er veldig trist...Så tenk deg godt om. Ønsker deg lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100195-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-567939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Du er veldig heldig som har en kjæreste som liker kroppen din akkurat slik som du er!!! Og du høres veldig moden ut som ventet til etter at du har fått barn med å gjøre det, vet du om dere vil ha flere? Jeg ville ventet pga amming til alle planlagte var komet iallefall. Forstår godt at du sliter med selvfølesen, men det er det ingen grunn til. Du sier du har bestemt deg for å forstørre de, jeg vil anbefale deg å ikke ta mer en en b cup, da mere sikkert vil se flaskt ut på deg. (regner med at du er litt tynn) Håper alt løser seg for deg, og at du får tilbake selvtilitten din, kjæresten din vil sikkert støtte deg når han skjønner hvor mye det betyr for deg, du burde kansje forklare han det rolig, fra begynelsen, en gang til. Men det må sies at det finnes gutter som overhodet ikke har noe til overs for damer med silikon/falske pupper, hvor sterkt din gutt står i dette synet, vet bare han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100195-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-568144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.