are80 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei jeg er gutt 22år Jeg har bodd henheldsvis i Singapore i 5mnd. har nå flyttet hjem og fått noen sykdsomstegn. Har hatt sex med to utenlandske jenter i perioden jeg bodde i Singapore Det begynte med at jeg fikk utslett øverst på magan.Utlsettet er utover ca 10 cm diameter og har ingen farge. Utslettet er samlet og er små hvite prikker ca 0,5cm Dette utslettet klør heller ikke, det er her ennå, ca 5mnd etter jeg merket det. I den siste tiden har jeg følt meg ganske sliten, sovd mye, ikke følt meg i god form. Jeg har også opplevd kløe, til tider hvis det er tempratur endringer og spesielt ved natterstid. Jeg lurer på hva dette kan være? Jeg har vert hos fastlege, og hun hadde ikke sett sånt før. Jeg har time hos hud-lege i juli så jeg håpet å kunne få noen svar her. /Are 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100215-hudutslett-og-kl%C3%B8e-contra-sos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.