Gå til innhold

anolexia?iallefall vanskelig!

Anbefalte innlegg

Gjest smurfine2k

hei.. jeg er en jente på 13 år, som ikke har det så enkelt, for jeg føler meg så forferdelig feit. jeg er 1,76 m høy, og veier 69 kg, og er utrolig feit. det er kanskje litt rart, for det er det kanskje ingen som ønsker, men for hver dag ønsker jeg mer og mer at jeg får anolexia. det hadde vært det letteste for meg. folk sier hele tiden, både på tv og til ellers at de som har anolexia har det så vanskelig inni seg osv, men det er en ting dere har glemt. de som er feite har det kanskje enda vanskligere inni seg, og noen tar til og med sitt eget liv for det.jeg hadde lyst til det en stund, men sluttet å tenke på det før et virkelig kom til å skje. alle vennenne mine sier: du er jo ikke feit du da, du er drit tynn og kjempe pen, men det er ike sånn jeg oppfatter meg selv. jeg har enorme hofter, har til og med blitt mobba for det for en stund siden. men hvordan kan man få anolexia, når man har så lyst på det som jeg har..håper dere kan hjelpe meg.. jeg har det så trist og vanskelig inni meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100227-anolexiaiallefall-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...