Gå til innhold

Kan analen bli utvidet?


Gjest Frua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg noen medisinsk ekspert, men jeg vet, og dette er mørketall, at det er folk som sliter litt etter noen år med hyppig analsex, har ikke frua en vidunderlig innretning som er beregnet fra naturen til denslags, som heter skjede, da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen medisinsk ekspert, men jeg vet, og dette er mørketall, at det er folk som sliter litt etter noen år med hyppig analsex, har ikke frua en vidunderlig innretning som er beregnet fra naturen til denslags, som heter skjede, da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen medisinsk ekspert, men jeg vet, og dette er mørketall, at det er folk som sliter litt etter noen år med hyppig analsex, har ikke frua en vidunderlig innretning som er beregnet fra naturen til denslags, som heter skjede, da? ;-)

Tror ikke du har forsøkt anasex.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen medisinsk ekspert, men jeg vet, og dette er mørketall, at det er folk som sliter litt etter noen år med hyppig analsex, har ikke frua en vidunderlig innretning som er beregnet fra naturen til denslags, som heter skjede, da? ;-)

Tror ikke du har forsøkt anasex.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda jeg har forsøkt masse "ana sex" eller du mente vel "anna sex", dvs annen sex enn analsex.....

Jeg mente analsex og jeg tror fremdeles ikke at du har forsøkt det.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg har forsøkt masse "ana sex" eller du mente vel "anna sex", dvs annen sex enn analsex.....

Jeg mente analsex og jeg tror fremdeles ikke at du har forsøkt det.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyppig analsex ødelegger muskulaturen rundt anus....Synd men sant.....

Men hyppig analsex er vel ikke helt nødvendig heller? Det er mye bedre når det går ei stund mellom hver gang, da er det veldig spennende:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyppig analsex ødelegger muskulaturen rundt anus....Synd men sant.....

Men hyppig analsex er vel ikke helt nødvendig heller? Det er mye bedre når det går ei stund mellom hver gang, da er det veldig spennende:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente analsex og jeg tror fremdeles ikke at du har forsøkt det.............

Den dagen jeg prøver analsex, så må det være på et tidspunkt hvor både jeg og dama er samtidig har blitt schizofrene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente analsex og jeg tror fremdeles ikke at du har forsøkt det.............

Den dagen jeg prøver analsex, så må det være på et tidspunkt hvor både jeg og dama er samtidig har blitt schizofrene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente analsex og jeg tror fremdeles ikke at du har forsøkt det.............

Man trenger ikke å prøve analsex for å vite at det er skadelig for rævhølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente analsex og jeg tror fremdeles ikke at du har forsøkt det.............

Man trenger ikke å prøve analsex for å vite at det er skadelig for rævhølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Store dildoer/peniser kan nok på sikt bidra til å gjøre analmusklene mer slappe. Derfor vil det være viktig med muskeløvelser, knip og avspenning som et treningsprogram.Dette av hensyn til at god kontroll over anamusklene er viktig.

Inkontinens (manglende kontroll) er ikke kjekt, det kan føre til pinlige situasjoner både med lyder og andre saker.

Personlig er jeg så gammeldags at jeg mener skjeden er stedet for samleier, ikke anus og rektum. Der bør det være enveiskjøring.

Slimhinnen i rektum er langt mer ømfintlig enn i skjeden. Det skal ikke så mye til for å lage rifter og små blødninger i rektum.

Anale samleier blant homofile som ikke beskyttet seg med kondom var en viktig grunn til smitteoverføring med HIV-viruset. Infeksjonsrisikoen er ganske stor den veien, med andre ord.

Mitt gammeldagse råd er: Hold dere til skjeden, den er bra nok, selv om den kan bli vid og gi liten grad av friksjon.

i USA er det forresten blitt god business å operere kvinner med vide skjeder.Så langt er vi ikke kommet her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Store dildoer/peniser kan nok på sikt bidra til å gjøre analmusklene mer slappe. Derfor vil det være viktig med muskeløvelser, knip og avspenning som et treningsprogram.Dette av hensyn til at god kontroll over anamusklene er viktig.

Inkontinens (manglende kontroll) er ikke kjekt, det kan føre til pinlige situasjoner både med lyder og andre saker.

Personlig er jeg så gammeldags at jeg mener skjeden er stedet for samleier, ikke anus og rektum. Der bør det være enveiskjøring.

Slimhinnen i rektum er langt mer ømfintlig enn i skjeden. Det skal ikke så mye til for å lage rifter og små blødninger i rektum.

Anale samleier blant homofile som ikke beskyttet seg med kondom var en viktig grunn til smitteoverføring med HIV-viruset. Infeksjonsrisikoen er ganske stor den veien, med andre ord.

Mitt gammeldagse råd er: Hold dere til skjeden, den er bra nok, selv om den kan bli vid og gi liten grad av friksjon.

i USA er det forresten blitt god business å operere kvinner med vide skjeder.Så langt er vi ikke kommet her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg prøver analsex, så må det være på et tidspunkt hvor både jeg og dama er samtidig har blitt schizofrene....

Analsex er deilig...pirrende..

jeg synes det er herlig med en finger oppi, da blir man ikke så utvida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg prøver analsex, så må det være på et tidspunkt hvor både jeg og dama er samtidig har blitt schizofrene....

Analsex er deilig...pirrende..

jeg synes det er herlig med en finger oppi, da blir man ikke så utvida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...