Gå til innhold

Går mange damer uten truse på byen?


pirko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke med kvinnfolka, men jeg gjør i det minste det.

Hvorfor? Tja... Det er et sjekketriks da konturene av junior, eller senior om du vil, synes mye bedre når jeg dropper boksern.

Men dette trikset er selvsagt forbeholdt oss mannfolk med real størrelse på utstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Larsons gale verden

Hvorfor gå uten truse? Er ikke det litt ekkelt?? Hva om buksa skulle bli fuktig...

Og plutselig forstod jeg hvorfor sjekkesituasjoner er en gjenganger i reklamer for ultra tynne bind med høy absorbsjonsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørkenvandreren

Aner ikke.

Men selv går jeg uten truse, men med hockeysusp når jeg er på by'n. Har dratt mye damer på det, ihvertfall til vi kommer hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jiiiihaaa

Prøv denne jenter : gå med typen til familieselskap uten truse og fortell han det like etter ankomst dit. Men det kan bli et tveegget svard: det kan bli en våt flekk bak på skjørtet, så du må gå baklengs ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hendte jeg gjorde det før. Hvorfor? Vel det er opphissende i seg selv + opphissende å tenke på at noen kanskje kunne se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv denne jenter : gå med typen til familieselskap uten truse og fortell han det like etter ankomst dit. Men det kan bli et tveegget svard: det kan bli en våt flekk bak på skjørtet, så du må gå baklengs ut :)

Fordi det pirrer typen.

Fordi "ting" blir mere tilgjengelig.

Fordi det (faktisk) er behagelig.

Derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det gjør jeg ikke, hvorfor skulle jeg det. Egen kåthet drar jeg frem hjemme, og sambo vet hva som skjuler seg under trusa mi, så han trenger ikke se det på byen ;)

Andre kan drømme......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei det gjør jeg ikke, hvorfor skulle jeg det. Egen kåthet drar jeg frem hjemme, og sambo vet hva som skjuler seg under trusa mi, så han trenger ikke se det på byen ;)

Andre kan drømme......

"Andre kan drømme......"

Yepp, og det gjør vi....:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Andre kan drømme......"

Yepp, og det gjør vi....:-)))

Jøss, Geir? Den "gamle" Geir?? Hei i så fall :) Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, Geir? Den "gamle" Geir?? Hei i så fall :) Går det bra med deg?

Jada, det går kjempebra akkurat no sitter med en kamerat (OS) og drikker rødvin før vi skal på "byen"!!

Du da Anki ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det går kjempebra akkurat no sitter med en kamerat (OS) og drikker rødvin før vi skal på "byen"!!

Du da Anki ???

Med meg går det bra :)

Dere får kose dere på by'n da :) Var kos å se deg her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det går kjempebra akkurat no sitter med en kamerat (OS) og drikker rødvin før vi skal på "byen"!!

Du da Anki ???

Ps! Går på byn nå, ikkje meningen å være uhøflig! :-)

Vi snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...

Fordi da blir det igjen truse kanter o.l. eller andre ting som gjør slik at truser vises igjennom klærne, og da ingen truse former igjennom kjolen, skjøret eller buksen derfor er det normalt gå uten truse for kvinner...   

 

Derfor finnes det slike uten på byen ... Det betyr ikke bestandig at de er ledig og  det er fritt fram nei..

 

Anonymkode: cc6ca...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...