Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jeg leser om ditt problem å har akkuratt det samme. jeg ble smittet for 7 år siden og har brukt fjærne middel 2 ganger for å få vekk vortene. å nå har 2 kommet tilbake. når det gjelder å smitte kjæresten din så er nok han smittet alt nå siden dere har hatt ubeskyttet sex. det er et virus som du må leve med resten av livet, men det er ikke altid du har synlige vorter. legene har ikke funnet noe som fjerner dem permanent. så jeg synes du bare skulle fortelle ham om det slikt han vet det. du kan ikke gjøre noe i fra eller til for å få vekk dette virus. hvis dere skal være helt sikre bør dere bruke kondom heletiden. han kan selv være smittet uten å vite det for det er jo ikke altid vortene kommer frem. men vet det er slitsomt men that's life. vær ærlig fortell ham det. for en eller annen gang vil han bli smittet av deg uansett.. lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100519-vorterigjen/#findComment-572963
Del på andre sider

Hei jeg leser om ditt problem å har akkuratt det samme. jeg ble smittet for 7 år siden og har brukt fjærne middel 2 ganger for å få vekk vortene. å nå har 2 kommet tilbake. når det gjelder å smitte kjæresten din så er nok han smittet alt nå siden dere har hatt ubeskyttet sex. det er et virus som du må leve med resten av livet, men det er ikke altid du har synlige vorter. legene har ikke funnet noe som fjerner dem permanent. så jeg synes du bare skulle fortelle ham om det slikt han vet det. du kan ikke gjøre noe i fra eller til for å få vekk dette virus. hvis dere skal være helt sikre bør dere bruke kondom heletiden. han kan selv være smittet uten å vite det for det er jo ikke altid vortene kommer frem. men vet det er slitsomt men that's life. vær ærlig fortell ham det. for en eller annen gang vil han bli smittet av deg uansett.. lykke til

Har ikke hatt ubeskyttet sex enda.......men kvier meg for aa ha det siden jeg ikke har fortalt han at jeg hadde dette for ca. 2 aar siden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100519-vorterigjen/#findComment-573847
Del på andre sider

Har ikke hatt ubeskyttet sex enda.......men kvier meg for aa ha det siden jeg ikke har fortalt han at jeg hadde dette for ca. 2 aar siden

Bare fortell ham det. han vet sikkert hva det er, å at det ikke er farlig. snakk med legen. du kan jo få fjernet dem på dagen med frysing...men viruset kommer nok til å smitte uansett. kansje han er alerde smittet uten å få vorter det vet du jo ikke. det er ikke alle som får vorter.. lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100519-vorterigjen/#findComment-573861
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...