Gå til innhold

Synonympreparater,


Gjest huva

Anbefalte innlegg

Er det mulig at Citalopram ikke har samme effekten som Cipramil? Jeg veit at disse to er synonympreparater og at begge inneholder virkestoffet citalopram, så i utgangspunktet trudde jeg jo de skulle virke likt. Men mørket bryter gjennom. Lurer noen ganger på om det er sukkerpiller jeg har fått, men da ville jeg kanskje kjent den elektrisiteten i fjeset som jeg kjente da jeg slutta med Zoloft? Eller kanskje den ikke kommer ved seponering av citalopram selv om den kommer ved seponering av sertralin?

Mange innlegg dette, sorry, klarer ikke komme på alt på en gang, er visst ikke konsentrert og samla nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det samme virkestoffet i begge preparatene. Man kan bli deprimert - mørket kan bryte gjennom - selv om man går på AD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme virkestoffet i begge preparatene. Man kan bli deprimert - mørket kan bryte gjennom - selv om man går på AD.

Ja, at virkestoffet er det samme er jeg jo klar over. Tenkte på om forskjellige hjelpestoffet på en eller anna måte kunne gjøre noe med tilgjengeligheten på virkestoffet, med opptaket fra tarmsystemet f.e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, at virkestoffet er det samme er jeg jo klar over. Tenkte på om forskjellige hjelpestoffet på en eller anna måte kunne gjøre noe med tilgjengeligheten på virkestoffet, med opptaket fra tarmsystemet f.e.

Jeg er ikke ekspert på dette, men reint intuitivt syns jeg det virker veldig usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...