Cammy1365380440 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 jeg har skjeve knær, litt mer enn normalt vil jeg si, og det hender at jeg får vondt i knærne når jeg f.eks. sitter på kino, hvor man sitter i samme stilling over tid. eller hvis jeg sykler mye eller jogger. jeg lurer på hva dette kan være? er idag 20år. og drev med håndball fra jeg var 7 til 14, altså i den perioden man vokser mest, kan dette ha noe med kjevheten og smertene å gjøre. har aldri vært skadet! ( smertene er ikke der daglig).. har også drevet med hester og ridning i ungdomstida. kan dette være noen årsak? er det eventuelt noe jeg kan gjøre med knærne , og smertene? håper noen vet svar på dette! (ps! smertene er vanskelige å beskrive, men det gjør vondt når jeg beveger knærne mye, akkurat som om det skulle vært ledd eller noe) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100682-kn%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.