Gå til innhold

Ser jenter på hverandre i dusjen?


Gjest Rodeoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi jenter tar vel raske overblikk av ren nysgjerrighet. "Er det flere med like små¨/store/lange/flate/hengete osv pupper som meg, mon tro?"

Det er vel ikke til å slå under en stein at en smugtitter på andre jenter, spesielt puppene.

Men å gane, eller stirre på skrittet direkte, det gjør vi ikke. Det er liksom ikke pent å glane.

Men vi tar vel overblikk.... og får vel gjerne med oss (av en eller annen grunn? :) om de er hel barberte osv:)

Hehe

Rare, vi:)

....slå under en stein?

Hvor har du lært det hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter tar vel raske overblikk av ren nysgjerrighet. "Er det flere med like små¨/store/lange/flate/hengete osv pupper som meg, mon tro?"

Det er vel ikke til å slå under en stein at en smugtitter på andre jenter, spesielt puppene.

Men å gane, eller stirre på skrittet direkte, det gjør vi ikke. Det er liksom ikke pent å glane.

Men vi tar vel overblikk.... og får vel gjerne med oss (av en eller annen grunn? :) om de er hel barberte osv:)

Hehe

Rare, vi:)

....slå under en stein?

Hvor har du lært det hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med "vi"? Er det ikke en ide å prate kun for deg selv?

Jeg både glaner og stirrer når jeg står i fellesdusjen.

Hehhe, fint for deg:)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "vi"? Er det ikke en ide å prate kun for deg selv?

Jeg både glaner og stirrer når jeg står i fellesdusjen.

Hehhe, fint for deg:)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

På et hotell jeg var ,satt jeg og en venninne intetanende i badstuen, da det viste seg at den var felles.

Jeg og min venninne oppdaget det ikke før menna toget inne. Det sto oppslag utenfor men det hadde ikke vi registrert.

Da visste vi ikke hvor vi skulle feste blikket ;-))

Det skjønner jeg godt. Det var sikert pinlig, dere følte dere ille berørt. Det ville jeg også ha gjort hvis jeg havnet uforvarende i badstua med en masse kvinner.Men det kunne også vært ganske spennende.Sannsynligvis hadde jeg ikke fått ereksjon av ren og skjær prestasjonsangst

Sjenanse er ikke noe man skal skamme seg over. Det er faktisk noe av det som gjør sexen spennende. Sjenanse bidrar til å skjerpe kåtheten og spenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

På et hotell jeg var ,satt jeg og en venninne intetanende i badstuen, da det viste seg at den var felles.

Jeg og min venninne oppdaget det ikke før menna toget inne. Det sto oppslag utenfor men det hadde ikke vi registrert.

Da visste vi ikke hvor vi skulle feste blikket ;-))

Det skjønner jeg godt. Det var sikert pinlig, dere følte dere ille berørt. Det ville jeg også ha gjort hvis jeg havnet uforvarende i badstua med en masse kvinner.Men det kunne også vært ganske spennende.Sannsynligvis hadde jeg ikke fått ereksjon av ren og skjær prestasjonsangst

Sjenanse er ikke noe man skal skamme seg over. Det er faktisk noe av det som gjør sexen spennende. Sjenanse bidrar til å skjerpe kåtheten og spenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting i mot at jenter titter på tissepellefanten min i badstuen, bare kos det ;)

klart jenter ser på jenter i dusjen... jeg gjør det ikke av sexsuel interesse men av rein nysjerighet.. men en ser jo aldri på de andre.. det er altid sidesynet som observerer... jeg har ei venninne som er lesbisk jeg er hetro selv men synes ikke det gjør noe å dusje sammen med henne... jeg er fornøyd med min kropp, men jeg liker å se feilene til andre for det.. samtidig ser en jo at andre jenter ser på en... det bare er sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting i mot at jenter titter på tissepellefanten min i badstuen, bare kos det ;)

klart jenter ser på jenter i dusjen... jeg gjør det ikke av sexsuel interesse men av rein nysjerighet.. men en ser jo aldri på de andre.. det er altid sidesynet som observerer... jeg har ei venninne som er lesbisk jeg er hetro selv men synes ikke det gjør noe å dusje sammen med henne... jeg er fornøyd med min kropp, men jeg liker å se feilene til andre for det.. samtidig ser en jo at andre jenter ser på en... det bare er sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...