Gå til innhold

sopp/canesten


esme

Anbefalte innlegg

Jeg er litt plaget med kløe/svie/litt utflod...

Derfot tok jeg en canesten kur (kombipakning på 500mg) men hvor lenge skal jeg smøre meg med salven da? Jeg smurte meg bare to dager, og nå vir og klør det igjen. Her jeg gjordt noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt plaget med kløe/svie/litt utflod...

Derfot tok jeg en canesten kur (kombipakning på 500mg) men hvor lenge skal jeg smøre meg med salven da? Jeg smurte meg bare to dager, og nå vir og klør det igjen. Her jeg gjordt noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok holde på lengre, kanskje en uke- den er litt lei å få has på.........

Ellers vil jeg anbefale Lactal, det har hjulpet meg ofte. Tar det så snart jeg kjenner litt ubehag eller stygg lukt av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok holde på lengre, kanskje en uke- den er litt lei å få has på.........

Ellers vil jeg anbefale Lactal, det har hjulpet meg ofte. Tar det så snart jeg kjenner litt ubehag eller stygg lukt av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til "esme" som er plaget av svie og kløe!

Du bør gå til en lege å få en undersøkelse. Selv har jeg vært plaget av svie og kløe i underlivet i mange måneder. jeg brukte Canesten, men denne soppkremen/stikkpillene er for svak. Går du til legen, vil han gi deg sterkere soppmidler! Jeg fikke hele fem forskjellige soppkremer/stikkpiller og tabletter.Jeg brukte stikkpillene og kremen i to uker, og tok en tabelett. Nå er jeg kvitt både svien, kløen og utfloden! Gå til lege du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til "esme" som er plaget av svie og kløe!

Du bør gå til en lege å få en undersøkelse. Selv har jeg vært plaget av svie og kløe i underlivet i mange måneder. jeg brukte Canesten, men denne soppkremen/stikkpillene er for svak. Går du til legen, vil han gi deg sterkere soppmidler! Jeg fikke hele fem forskjellige soppkremer/stikkpiller og tabletter.Jeg brukte stikkpillene og kremen i to uker, og tok en tabelett. Nå er jeg kvitt både svien, kløen og utfloden! Gå til lege du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok holde på lengre, kanskje en uke- den er litt lei å få has på.........

Ellers vil jeg anbefale Lactal, det har hjulpet meg ofte. Tar det så snart jeg kjenner litt ubehag eller stygg lukt av noe slag.

Til Esme

Få legen til å skrive ut Diflucan. 1-2 tab., og du er kvitt problemet. Slipper alt klisset med krem og stikkpiller.

De hjelper garantert.

Hilsen Bew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok holde på lengre, kanskje en uke- den er litt lei å få has på.........

Ellers vil jeg anbefale Lactal, det har hjulpet meg ofte. Tar det så snart jeg kjenner litt ubehag eller stygg lukt av noe slag.

Til Esme

Få legen til å skrive ut Diflucan. 1-2 tab., og du er kvitt problemet. Slipper alt klisset med krem og stikkpiller.

De hjelper garantert.

Hilsen Bew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...