Gå til innhold

NHD du må ta deg jobb på sex forumet også


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Soleil og jeg er og passer på "gærningene" der, så dols kunder har ingenting å frykte.

Vi har kontroll!

Mange er vel uansett enig med meg i at den største og mest frittalende "gærningen" som har vært der inne, var nettopp en av dols psykologer.

Berthild Grunfeldt.

Han ga råd etter min smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil og jeg er og passer på "gærningene" der, så dols kunder har ingenting å frykte.

Vi har kontroll!

Mange er vel uansett enig med meg i at den største og mest frittalende "gærningen" som har vært der inne, var nettopp en av dols psykologer.

Berthild Grunfeldt.

Han ga råd etter min smak :)

Han Berthild?

Du ER gæærn du! :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen... Berthild...? En _han_!?

Er hva? Han var her før, veit du. Sexpert! :)

Men han var flink, han. Skrev rett fra levra, og det var artig å lese det han skrev. Han fikk igang noen gode diskusjoner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hva? Han var her før, veit du. Sexpert! :)

Men han var flink, han. Skrev rett fra levra, og det var artig å lese det han skrev. Han fikk igang noen gode diskusjoner! :)

Tror hun siktet til din noe ustøe touch-finger. Mannen het Berthold ikke Berthild. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjøre dem oppmerksom på at jeg jobber her, ubetalt riktignok.

Jeg er IKKE innlagt her.

(Rollene kan fort endres)

Ikke alltid lett å se hvem som er hvem, jeg skjønner det.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imodus

Berthild skrev mye fint på sexforumet!

Riv ruskende gal selv til meg å være :)

Han het vel Berthold. Ihvertfall ikke det du skriver.

(hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hva? Han var her før, veit du. Sexpert! :)

Men han var flink, han. Skrev rett fra levra, og det var artig å lese det han skrev. Han fikk igang noen gode diskusjoner! :)

Berthold ja, som de andre sa.. Det var det jeg mente :o)

Berthild er vel et jentenavn..? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold ja, som de andre sa.. Det var det jeg mente :o)

Berthild er vel et jentenavn..? Hehe.

Hehe, jeg forsto ikke det. Jeg har aldri påstått at jeg er videre kvikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hehe, jeg forsto ikke det. Jeg har aldri påstått at jeg er videre kvikk :)

Hvis du med 'kvikk' mener at du er så oppegående at du vet når en har rett eller ikke i diskusjoner - så HAR du faktisk påstatt at du er det.

Kvikk altså.

Men jeg er mer enig i at du modererer deg litt, slik du gjorde nå. Tror ikke alltid du skjønner når du tar feil nemlig. En skal være 'kvikk' for å skjønne det.

Og du behøver ikke svare at jeg ikke er så kvikk jeg heller, for jeg påstår ikke at jeg alltid vet best.

Og jeg er fortsatt ikke feig fordi jeg er 'ikke undertegnet'. Du ville ikke kjent 'Bolla Pinnsvin' heller.

(ert, ert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du med 'kvikk' mener at du er så oppegående at du vet når en har rett eller ikke i diskusjoner - så HAR du faktisk påstatt at du er det.

Kvikk altså.

Men jeg er mer enig i at du modererer deg litt, slik du gjorde nå. Tror ikke alltid du skjønner når du tar feil nemlig. En skal være 'kvikk' for å skjønne det.

Og du behøver ikke svare at jeg ikke er så kvikk jeg heller, for jeg påstår ikke at jeg alltid vet best.

Og jeg er fortsatt ikke feig fordi jeg er 'ikke undertegnet'. Du ville ikke kjent 'Bolla Pinnsvin' heller.

(ert, ert)

Du hører åpenbart til på forumet her.

Bye bye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Du hører åpenbart til på forumet her.

Bye bye.

Angrep er det beste forsvar!

Jeg synes du føyer deg godt inn i rekkene her du også. Skiller deg ikke nevneverdig ut fra andre her inne du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...