Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er en ung gutt på 21 år som er veldig sportslig aktiv, spiser sunt og variert kost.

For to år siden ble jeg syk og fikk en kraftig nesetetthet. Siden den gang har jeg aldri blitt ordentlig frisk. Jeg har prøvd mange "naturlige" kostholdstabletter og medisin for allergistoffer, men ingenting hjelper. For meg virker det som om jeg har kraftig nedsatt immunforsvar, ettersom jeg blir syk bare ved å tråkke over dørstokken både sommer og vinter.

Jeg sluttet å røyke (var helgerøyker, max 10 sigaretter) for 4 måneder siden, fordi det forsterket nesetettheten.

Jeg har lenge kviet meg for å besøke legen, fordi jeg føler jeg er en sunn ung mann med en forbigående sykdom. MEN IKKE LENGER.

I tillegg til nesetettheten får jeg også "spisse" hodeverk og flytende og ukontrollerte tårer ved de verste dagene som kommer om kvelden og forsvinner til morgenen (ca. annenhver uke). Men nesefrisk blir jeg aldri. Litt tett er jeg alltid!!!

Håper dere kan hjelpe meg med noen svar.

Takk på forhand

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100950-nasetetthet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...