Gå til innhold

Gravid igjen etter keisersnitt


Gjest Booom

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid igjen 3-4 mnd. etter keisersnitt. Kommer det til à gjöre vondt i arret senere i svangerskapet nàr magen begynner à vokse mer ? Legen min sier at det ikke kommer til à gjöre vondt, er det sant ? Syns nemlig det er litt vondt nà allerede nàr magen er litt oppblàst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid igjen 3-4 mnd. etter keisersnitt. Kommer det til à gjöre vondt i arret senere i svangerskapet nàr magen begynner à vokse mer ? Legen min sier at det ikke kommer til à gjöre vondt, er det sant ? Syns nemlig det er litt vondt nà allerede nàr magen er litt oppblàst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Endsjø, jordmor

Det er ennå en stund til magen din begynner å bli ordentlig stor igjen, og jeg tror ikke det er noen grunn til at dette skal bli smertefullt for deg. Vevet er elastisk og du blir ikke veldig stor over natten, så huden får tid til å tilpasse seg, selv om det er kort tid siden keisersnittet. Når du er oppblåst, får man jo litt vondt i magen, men kjenner du det virkelig som strekksmerter i arret ? Det som er sydd inne i magen, i livmoren, vil jeg ikke tro at du skulle kjenne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Endsjø, jordmor

Det er ennå en stund til magen din begynner å bli ordentlig stor igjen, og jeg tror ikke det er noen grunn til at dette skal bli smertefullt for deg. Vevet er elastisk og du blir ikke veldig stor over natten, så huden får tid til å tilpasse seg, selv om det er kort tid siden keisersnittet. Når du er oppblåst, får man jo litt vondt i magen, men kjenner du det virkelig som strekksmerter i arret ? Det som er sydd inne i magen, i livmoren, vil jeg ikke tro at du skulle kjenne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid nå etter et keisersnitt. Ble gravid ca 6 mnd etter keisersnittet.

Har også litt smerter i arret på magen. Er redd for hvordan det skal gå med arret i livmoren under fødselen hvis det blir vaginal fødsel.

Jordmor sier vi får se det hele ann. Så det gjør jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid nå etter et keisersnitt. Ble gravid ca 6 mnd etter keisersnittet.

Har også litt smerter i arret på magen. Er redd for hvordan det skal gå med arret i livmoren under fødselen hvis det blir vaginal fødsel.

Jordmor sier vi får se det hele ann. Så det gjør jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...