Monkeybone Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Dette er nok en ganske uvanlig henvendelse, og jeg ser allerede for meg at det kommer en god del Usæriøse svar. Tolk det som dere vil, men det er seriøst ment fra min side. I disse tider hvor alt kan gjøres større og eller mindre, er det noen mulighet for og korte ned lengde og eller redusere tykkelse på penis? Grunnen til dette uvanlige spm. er at jeg ikke EN gang i min sxuelle fartstid, har kunnet "ta" en kvinne helt uten at det gjør vondt for henne, jeg har aldri kunnet kjenne følelsen av å være helt inne i en dame, enten fordi det gjør vondt pga utvidelsen, eller for at jeg "treffer" noe der inne. Har fått høre dette av samtlige av mine partnere, og dette begynner og bli ganske plagsomt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101039-forminskelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.