Gå til innhold

NHD nå får du mye å gjøre


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

nå har disse sexgærningene okkupert åpent forum også. Så nå må du jobbe både på psykiatri forum, åpent forum og sex forum. Men de verste er fortsatt på sexforumet, de slikker skitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med disse sladrehankene som går under "ikke undertegnet". Har de fritidsproblemer eller bør de kanskje hatt litt ettersyn de også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mennesker liker å slikke "skitt" så er det dems sak. At du lar deg provosere av det er ditt problem, men dessverre også andres problem, da de kan ta seg nær av det du skriver.

Så prøv å holde dine meninger for deg selv. Skittslikking går ikke ut over noen, så la folk få gjøre det om dem vil.

Ha respekt for andre og at de er ulike deg selv.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen 'ikke undertegnet'

Hva med disse sladrehankene som går under "ikke undertegnet". Har de fritidsproblemer eller bør de kanskje hatt litt ettersyn de også? ;)

Hadde det vært noe bedre å 'sladre' om en undertegnet med 'Soleil' da!

Siden du understreket at det var en 'ikke undertegnet' som sladret mener jeg.

Vi kjenner jo ikke personene bak nicket her inne samme hva en undertegner med. Bare en holder seg til samme nicket i hver tråd, så får folk være fornøyde.

Dette er (for meg iallefall) et diskusjonsforum, ikke et bli-kjent-med-andre-forum.

Jeg vil ikke vite hvem som skjuler seg bak 'Soleil' og jeg vil ikke at du skal vite hvem som skjuler seg bak mine nick. For alt jeg vet er du kollegaen min eller kusina mi, og det vil jeg ikke vite noe om. For da må en i mye større grad tenke på hva en utleverer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen 'ikke undertegnet'

Fysj.

Det er så mange griser har på dol, altså... Æsj.

Jeg støtter selvsagt innlegget ditt fullt ut, Mr. Anonym.

Hvordan kan du vite at det er en Mr.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet soleil

Hadde det vært noe bedre å 'sladre' om en undertegnet med 'Soleil' da!

Siden du understreket at det var en 'ikke undertegnet' som sladret mener jeg.

Vi kjenner jo ikke personene bak nicket her inne samme hva en undertegner med. Bare en holder seg til samme nicket i hver tråd, så får folk være fornøyde.

Dette er (for meg iallefall) et diskusjonsforum, ikke et bli-kjent-med-andre-forum.

Jeg vil ikke vite hvem som skjuler seg bak 'Soleil' og jeg vil ikke at du skal vite hvem som skjuler seg bak mine nick. For alt jeg vet er du kollegaen min eller kusina mi, og det vil jeg ikke vite noe om. For da må en i mye større grad tenke på hva en utleverer her inne.

Man er like anonym uansett hva man kaller seg. Men det er klart at om man sier en del private ting om seg selv og alltid bruker det samme nicket så kan spesielt interesserte skjønne hvem man er.

Sjøl har jeg kommet med nok opplysninger til at folk som kjenner meg litt kan identifisere meg, men fremmede folk kan ikke vite hvem jeg er. Uansett kan ingen være helt sikre.

Men hvis man har et annet nick til vanlig, syns jeg man kan stå for det man sier når man skal være kritisk/slenge dritt også.

Desuten er det forvirrende når 5 forskjellige personer kaller seg "ikke undertegnet" i samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Om mennesker liker å slikke "skitt" så er det dems sak. At du lar deg provosere av det er ditt problem, men dessverre også andres problem, da de kan ta seg nær av det du skriver.

Så prøv å holde dine meninger for deg selv. Skittslikking går ikke ut over noen, så la folk få gjøre det om dem vil.

Ha respekt for andre og at de er ulike deg selv.

Vennlig hilsen

Du gjør det no ikke bedre med ditt innlegg, snakker om å gni det inn da.

Lei seg, hallo, har du lest hva en del av disse folka skriver rundt omkring på dol da? De tåler nok å bli pirka litt på.

Du stemmer nok SV også.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Man er like anonym uansett hva man kaller seg. Men det er klart at om man sier en del private ting om seg selv og alltid bruker det samme nicket så kan spesielt interesserte skjønne hvem man er.

Sjøl har jeg kommet med nok opplysninger til at folk som kjenner meg litt kan identifisere meg, men fremmede folk kan ikke vite hvem jeg er. Uansett kan ingen være helt sikre.

Men hvis man har et annet nick til vanlig, syns jeg man kan stå for det man sier når man skal være kritisk/slenge dritt også.

Desuten er det forvirrende når 5 forskjellige personer kaller seg "ikke undertegnet" i samme tråd.

Sladrehank??? Og så skriver du på webben, når trodde du den ble privat da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den andre ikke undertegnet

Man er like anonym uansett hva man kaller seg. Men det er klart at om man sier en del private ting om seg selv og alltid bruker det samme nicket så kan spesielt interesserte skjønne hvem man er.

Sjøl har jeg kommet med nok opplysninger til at folk som kjenner meg litt kan identifisere meg, men fremmede folk kan ikke vite hvem jeg er. Uansett kan ingen være helt sikre.

Men hvis man har et annet nick til vanlig, syns jeg man kan stå for det man sier når man skal være kritisk/slenge dritt også.

Desuten er det forvirrende når 5 forskjellige personer kaller seg "ikke undertegnet" i samme tråd.

Hvordan vet du at det er 5 forskjellige personer da? At det ikke er samme personen?

Forøvrig er det jo lagt fram mistanke om at enkelte skriver flere innlegg i samme tråd under forskjellige nick, og at enkelte til og med både skriver innlegg og flere svar til hovedinnlegget. Diskuterer med seg selv altså.

Folk mistenker og tror over en lav sko. Ingen kan vite. Så jeg skjønner ikke denne opphissinga over 'ikke undertegnet'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrehank??? Og så skriver du på webben, når trodde du den ble privat da?

Det er åpenbart enkelte som tar alt bokstavelig.

Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet3

Hvordan vet du at det er 5 forskjellige personer da? At det ikke er samme personen?

Forøvrig er det jo lagt fram mistanke om at enkelte skriver flere innlegg i samme tråd under forskjellige nick, og at enkelte til og med både skriver innlegg og flere svar til hovedinnlegget. Diskuterer med seg selv altså.

Folk mistenker og tror over en lav sko. Ingen kan vite. Så jeg skjønner ikke denne opphissinga over 'ikke undertegnet'.

Helt enig asså!

Dessuten skulle det vært et eget forum for vi som ikke undertegner der vi kan diskutere, kritisere og hakke på de som har et nick her inne!

Spesielt alle gærningene på psykiatri og disse rompe-slikkerne på seksualitet vil vi til livs!

Med støtte fra -ikke undertegnet-foreningen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det er åpenbart enkelte som tar alt bokstavelig.

Trist.

Jeg pleier vanligvis ikke å ta ting så bokstavelig:-)

Men jeg visste jo at det var deg da soleil som kom til å svare på denne tråden først.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en annen 'ikke undertegnet'

Helt enig asså!

Dessuten skulle det vært et eget forum for vi som ikke undertegner der vi kan diskutere, kritisere og hakke på de som har et nick her inne!

Spesielt alle gærningene på psykiatri og disse rompe-slikkerne på seksualitet vil vi til livs!

Med støtte fra -ikke undertegnet-foreningen-

Jeg er på psykatri også jeg da.

Får jeg ikke være med i 'ikke undertegnet-foreningen' på grunn av det jeg da?

*gråter sårt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det no ikke bedre med ditt innlegg, snakker om å gni det inn da.

Lei seg, hallo, har du lest hva en del av disse folka skriver rundt omkring på dol da? De tåler nok å bli pirka litt på.

Du stemmer nok SV også.

*lol*

Hovedbudskapet mitt var at man bør ha respekt for andre.

Dette fikk meg til å reagere:

"Men de verste er fortsatt på sexforumet, de slikker skitt."

Når jeg skriver at folk som slikker "skitt" kan ta seg nær av dette utsagnet, så tenker jeg ikke bare på såkalte dolere, men alle som leser dette. Det utgjør kanskje enda flere enn dem som skriver innlegg og svarer på dem.

Så igjen: respekt for det som en selv ikke nødvendigvis forstår eller tiltrekkes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hovedbudskapet mitt var at man bør ha respekt for andre.

Dette fikk meg til å reagere:

"Men de verste er fortsatt på sexforumet, de slikker skitt."

Når jeg skriver at folk som slikker "skitt" kan ta seg nær av dette utsagnet, så tenker jeg ikke bare på såkalte dolere, men alle som leser dette. Det utgjør kanskje enda flere enn dem som skriver innlegg og svarer på dem.

Så igjen: respekt for det som en selv ikke nødvendigvis forstår eller tiltrekkes av.

Ok, ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker haldol, men jeg inhalerer ikke!

Det er bra. Jeg innhallerte det en gang, og jeg angrer som en hund på det den dag i dag.

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...