Gå til innhold

vet ikke jeg...

Gjest Hei...et langt spørsmål fra ei som lurer fælt...

Anbefalte innlegg

Gjest Hei...et langt spørsmål fra ei som lurer fælt...

...vet ikke jeg om jeg har noe her i dette forumet å gjøre, men vet ikke hvor jeg ellers skal henvende meg... SÅ derfor...jeg prøver her, og så får dere heller unnskylde at problemet mitt er så ubetydelig i forhold til hva mange andre går igjennom...

Jeg var sammen med en gutt i to og et halvt år. Han var en kjempe-snill gutt og jeg vet at han var glad i meg. Men han var så mye mer "seksuell" enn meg. Han hadde ALLTID lyst på sex...jeg synes ofte "kosen" var god helt til det ble snakk om sex. Likevel, selv om jeg fortalte ham om hvordan jeg følte det...så ble det som oftest til at jeg lot meg presse til å ha sex.

Det er ikke snakk om voldtekt..jeg lot det jo skje. Sa ikke nei og var "passivt med".

Men ved to anledninger holdt han meg regelrett fast og gjorde som han ville selv om jeg sa nei.

Det ble slutt mellom oss for over ett år siden nå...men jeg er så redd for at dette har gjort noe merkelig med meg.

Beklager at dette blir en lang historie altså...

Eksen min var den første jeg noen sinne lå med. Men etter ham har det vært altfor mange. Jeg har ved flere anledninger hatt one-night-stands i fylla. Også de fleste av disse har vært fullstendig frivillig. (Bare en gang sa jeg nei...og det skjedde likevel. Men jeg var altfor spak og slåss ikke, så da kan jeg vel takke meg selv...)

Poenget er at jeg er redd for hva som skjer med meg selv. Jeg er overhodet IKKE den løssluppne typen, jeg er IKKE interessert i å rote meg borti typer på byen og vil IKKE ha one-night-stands. Likevel virker det som om jeg automatisk roter meg borti det gang etter gang.

Hva er galt med meg? Hvorfor gjør jeg sånt noe når jeg egentlig ikke har lyst til det i det hele tatt??

I fjor høst var jeg i et slags forhold...dvs det kunne ha utviklet seg til å bli noe seriøst, men så flyttet jeg bort for å studere. Så dermed er vi bare gode venner nå. Jeg er fremdeles kjempe-forelska i ham og vil ikke være nær andre enn ham. LIKEVEL gjentar historien seg selv, og to ganger har jeg begitt meg ut på surr og rør. Hver gang angrer jeg med én eneste gang ting har skjedd og skjønner ikke hva jeg har tenkt.

Totalt i hele mitt liv (22år) har jeg hatt sex med sju stykker. Fem av disse er tilfeldige.

Vet ikke hva det er, men det virker som om jeg ikke klarer å sette grenser for om jeg vil eller ikke.

Hva kan jeg gjøre for å forandre på dette? Når jeg i ettertid tenker på det, så VET jeg jo at jeg ikke vil. Men det hjelper jo ikke å si det etterpå. Det blir bare fjollete...

Noen som skjønte noe av hva jeg babler om i det hele tatt??...

I såtilfelle hadde jeg satt kjempe-pris på noen synspunkt eller råd.

Beklager igjen hvis jeg egentlig burde ha holdt kjeft.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101095-vet-ikke-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

martine1365379969

kjære deg!

Dei gongene du ikkje vil, og har sagt nei, er uansett voldtekt om du ikkje klarte å hindre det.. for det som oftest skjer, er at ein kjenner seg heilt maktesløs... og klarer ikkje få han bort.. kjenner til det.. kansje episoden med eksen har gjort at det er vanskeleg for deg å seie nei, og du føler kansje at kroppen din ikkje betyr noko? Eg veit ikkje.. men eg vil råde deg til å snakke med nokon du stoler på om dette, som kan gje råd og veiledning viare. For eksempel smi, om det er slikt støttesenter i nærleiken der du bur? Det er ingen skam å snakke om det!! Det er faktisk einaste måten ut av det.. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101095-vet-ikke-jeg/#findComment-577178
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...