Gå til innhold

Er det noen her akurat nå?

Anbefalte innlegg

Gjest whoppy

Hei...Jeg er helt ny på denne siden,fant den idag.. Godt å lese om andre "sånne"som meg. Føler meg ganske alene i denne verden,vet at det finnes støttesenter for incest,men klarer ikke å snakke om det som har sjedd!! Går til psykolog,men det er så vanskelig.Føler meg skyldig,ekkel og kjempe skitten,men er så lei av å ha så mange hemmeligheter! Nettene blir ganske lange...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101118-er-det-noen-her-akurat-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest whoppy

er her nå jeg.. er ikke ivrigste bruker selv jeg,men tar meg likevel frihet til å ønske deg hjertelig velkommen inn på siden her.

flott at du finner litt trøst her! kanskje andres synspunkter og beskrivelser kan hjelpe å sette ord??

Velkommen.

takk for velkomsten! Det hjelper en hel masse å bare lese innleggene deres,å kjenne meg igjen,jeg føler med dere alle,vet hvor jævlig livet kan være. Vet ikke helt hva jeg skal skrive,er bare dritt-lei av å føle alle følelsene som aldri forsvinner! Blir det noen gang bedre? Må jeg prate om det for å få det bedre? Det er så vanskelig å flaut..

Gjest Daraan

takk for velkomsten! Det hjelper en hel masse å bare lese innleggene deres,å kjenne meg igjen,jeg føler med dere alle,vet hvor jævlig livet kan være. Vet ikke helt hva jeg skal skrive,er bare dritt-lei av å føle alle følelsene som aldri forsvinner! Blir det noen gang bedre? Må jeg prate om det for å få det bedre? Det er så vanskelig å flaut..

mm,skjønner problemet. Greieste er jo å komme igang med bearbeiding. I de fleste tilfeller altså å komme seg til psykolog. Har du det eller? Vet at de ikke er greit. Jeg har ikke greid det! Men vet at det er greit å få det ut på en eller annen måte. Å skrive innlegg her er jo helt utmerket men sånn i bunn og grunn er det best med en som -er- der å prate med.

Gjest whoppy

mm,skjønner problemet. Greieste er jo å komme igang med bearbeiding. I de fleste tilfeller altså å komme seg til psykolog. Har du det eller? Vet at de ikke er greit. Jeg har ikke greid det! Men vet at det er greit å få det ut på en eller annen måte. Å skrive innlegg her er jo helt utmerket men sånn i bunn og grunn er det best med en som -er- der å prate med.

Ja,jeg har en meget flink psykolog,som jeg stoler ganske mye på,men når det kommer til snakket om overgrepene,svikter motet og jeg blir aldeles stum!!! vanskelig...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...