Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo, vennen... Jeg har vært uten internett i mange måneder, og har ikke klart å få fatt på deg på mobilen heller. Kanskje du har nytt nummer? Jeg har fått nytt, og har prøvd å sende den til deg, men jeg vet ikke om du har fått det.

I allefall... Men meg går det bra. Et blitt temmelig tung nå, med bare to, tre uker igjen. Vet forresten at det blir gutt denne gangen også. Gleder meg.

Akkurat nå er jeg på påskeferie, og får låne pc'en der. Min er fortsatt krasjet, og det ser ut som om det blir ei stund til den blir fiksa.

Skal prøve å komme innom litt senere for å se om du har svart...

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101138-anki/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vennen :)) Har sett etter innlegg fra deg her endel ganger de siste månedene.

Så det har gått bra med lilletassen i magen altså? Så flott :) Nå ble jeg virkelig glad her :)))

går det bra ellers også med deg og S? Er du og R sammen igjen? Det er så mye jeg lurer på nå vet du.

Jeg har dessverre ikke mobil for tida, men kan du ikke sende meg en mail med mobilnummeret ditt så kan jeg tjuvsende en sms fra sønnen min sin mobil en dag? :)

Gleder meg til å høre mer fra deg :))

*koseklemmer massemasse*

Gi S en go'klem fra meg også da. Og et lite klapp på magen :) *litt misunnelig* :))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101138-anki/#findComment-576188
Del på andre sider

Hei, vennen :)) Har sett etter innlegg fra deg her endel ganger de siste månedene.

Så det har gått bra med lilletassen i magen altså? Så flott :) Nå ble jeg virkelig glad her :)))

går det bra ellers også med deg og S? Er du og R sammen igjen? Det er så mye jeg lurer på nå vet du.

Jeg har dessverre ikke mobil for tida, men kan du ikke sende meg en mail med mobilnummeret ditt så kan jeg tjuvsende en sms fra sønnen min sin mobil en dag? :)

Gleder meg til å høre mer fra deg :))

*koseklemmer massemasse*

Gi S en go'klem fra meg også da. Og et lite klapp på magen :) *litt misunnelig* :))

Heia!

Nå er vi nede fra hytta igjen.. Godt å høre fra deg også!

Jeg er ikke sammen med R. Han har heldigvis flyttet sørover, og jeg hører lite fra han.

S hadde en ulykke her for tre dager siden, og mista en svær stein på fingeren. Begge senene oppå høyre tommel var revet av, og beinet var knust. To timer lå han på operasjonsbordet. Det var tøft mens det sto på, men nå syns han jo at det er litt tøft med gips helt opp til albuen, dessuten fikk han slippe å gå på ski, og heller sitte på skuteren... hehe.. Aldri så galt at det ikke er godt for noe..

Jeg reiser tilbake til Nordland på søndag (om jeg får reiseerklæring fra jordmora) Har nemlig hatt litt smårier de siste dagene, så vi får se... Men i allefall... da er jeg i allefall fri for pc igjen. Husker ikke mailadressa di. Jeg er jo i Finnmark, og har ikke adressebok her. Hvis du kommer på nattprat akkurat nå, kan vi jo utveksle nr. der..

Du får ha en kjempefin påske.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101138-anki/#findComment-577323
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...