Gå til innhold

og sånn går nå dagene..


Gjest peeL

Anbefalte innlegg

i dag er det 10 mnd siden sist jeg stakk fingrene i halsen=)

Men jeg lurer på om jeg er i ferd med å gi opp alt annet... tankene om selvmord er på tilbaketur igjen og jeg får stadig nye arr. Tankene mine skremmer meg noen ganger.Og det er jo et bra tegn :)

noen som har noen smarte tips om hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er greit å ta hver dag for seg selv, og legge løpet for den ene dagen. Det blir mere oversiktlig (og dermed lettere overkommelig) på den måten.

"Som dagen er, skal din styrke være".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det er greit å ta hver dag for seg selv, og legge løpet for den ene dagen. Det blir mere oversiktlig (og dermed lettere overkommelig) på den måten.

"Som dagen er, skal din styrke være".

Amen!

Det var fleip. Unnskyld!

Jeg er helt enig med deg, du har alltid fornuftige menigner, men det glapp bare ut av meg.

Får håpe du ikke er personlig kristen.

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen!

Det var fleip. Unnskyld!

Jeg er helt enig med deg, du har alltid fornuftige menigner, men det glapp bare ut av meg.

Får håpe du ikke er personlig kristen.

God påske!

Jeg tror på Gud, hvis det er det du mener. Men jeg går svært sjelden i kirken. Syns det blir for trøttende. Men jeg forstår poenget. Det ble vel litt for klisjeaktig, det derre med å komme seg gjennom dag for dag....

God påske til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg tror på Gud, hvis det er det du mener. Men jeg går svært sjelden i kirken. Syns det blir for trøttende. Men jeg forstår poenget. Det ble vel litt for klisjeaktig, det derre med å komme seg gjennom dag for dag....

God påske til deg også!

Det var den der 'Som dager er, skal din styrke være'. Det er vel et bibelvers rett og slett. Mener jeg har hørt det i kirken tidligere.

Godt du ikke ble fornærmet. Selv har jeg vokst opp i en meget religiøs slekt, og er derfor IKKE personlig kristen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den der 'Som dager er, skal din styrke være'. Det er vel et bibelvers rett og slett. Mener jeg har hørt det i kirken tidligere.

Godt du ikke ble fornærmet. Selv har jeg vokst opp i en meget religiøs slekt, og er derfor IKKE personlig kristen selv.

Vet ikke om dette er et bibelvers, jeg tror ikke det. Men jeg har hørt det av noen jeg kjenner, som ER personlig kristen.

Men det er da et godt vers, man behøver ikke legge noe kristent i det. Forøvrig så var det: "Som dagen er, skal din styrke være".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med det samme som jeg er inne på visdomsord, her er et til:

"Det er bedre å tenne et lys, enn å forbanne mørket" (Confucius)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...