Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå så heldig du er da Dorthe. Her var det 6 grader og regn i dag. Aner ikke hvordan det er meldt i morgen, men penere til helga :)

Ja men jeg skal bare være hjemme og har ikke sol på verandaen før kl 15. Men er nesten lysten på en tur på stranda.

Det kommer nok bedre dager hos dere også. Det har ikke vært så fint her de siste dagene heller. Jo i dag, men da har jeg ikke vært utenfor døra. Men tok første utepils i går.

Annonse

*lol* var jo ikke ku du var :D Det var jo en søt okse du var. Så du husker det du :)

Har du funnet det bilde igjen noen plass?

Jeg husker det, men nei, jeg har ikke funnet det igjen :)

Ja, det var kanskje en okse. Må innrømme at jeg ikke ser forskjell på disse dyra. Jeg gjør jo tross alt ikke annet med dem enn å spise dem! :)

God påske til deg også, Solsikke!

her er det bare påske for spesiellt intresserte - men vi har Bank Holiday på fredag og Mandag.

I dag var det 28 grader i hagen!

*klem*

Det er det eneste jeg savner med England, sommer når det er vår her. :-) Men vintrene savner jeg ikke, de kaldeste jeg har opplevd i hele mitt liv og enda jeg er fra Nord-Norge.

Gjest Liza i London

Det er det eneste jeg savner med England, sommer når det er vår her. :-) Men vintrene savner jeg ikke, de kaldeste jeg har opplevd i hele mitt liv og enda jeg er fra Nord-Norge.

ja - det er kaldt, ihvertfall om man ikke investerer i sentralvarme etc.

men du bodde lengre nord her, gjorde du ikke?

Annonse

Jeg husker det, men nei, jeg har ikke funnet det igjen :)

Ja, det var kanskje en okse. Må innrømme at jeg ikke ser forskjell på disse dyra. Jeg gjør jo tross alt ikke annet med dem enn å spise dem! :)

Du var jo en søt liten Ferdinan :D

Husker jeg falt totalt for det bilde ;)

God påske til deg også, Solsikke!

her er det bare påske for spesiellt intresserte - men vi har Bank Holiday på fredag og Mandag.

I dag var det 28 grader i hagen!

*klem*

wow *ser misunnelig på liza* 28 grader er jo rene sydenstemningen da. *sukk* skulle ha ønsket.

Jaja, ikke noe å gjøre med det når jeg har bestemt meg for å klamre meg fast i fjellveggen her nord.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...