Gå til innhold

Kondomet sprakk, Hva nå?


Gjest Annkristin20

Anbefalte innlegg

Gjest Annkristin20

I natt da jeg og kjæresten min hadde samleie sprakk kondomet. Kjæresten min hadde enda ikke fått utløsning, og var kanskje "halvveis" mellom 0 og 100 liksom. Det som bekymrer meg er at jeg har eggløsning i dag(søndag) eller morgen. Hva skal jeg gjøre? Har vurdert Angrepiller, noe jeg ikke vet noe om. Venter på svar- Ann Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annkristin20

I natt da jeg og kjæresten min hadde samleie sprakk kondomet. Kjæresten min hadde enda ikke fått utløsning, og var kanskje "halvveis" mellom 0 og 100 liksom. Det som bekymrer meg er at jeg har eggløsning i dag(søndag) eller morgen. Hva skal jeg gjøre? Har vurdert Angrepiller, noe jeg ikke vet noe om. Venter på svar- Ann Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Litt generell informasjon om angrepillen:

Du får dem UTEN RESEPT på apoteket. Jo tidligere du tar dem, jo bedre. Du kan ta dem opptil 72 timer fra samleie, men jo før du tar dem, jo mer pålitelige. (75% effektive 12 timer etterpå, 50% etter 72 timer.)

Altså JO FØR JO BEDRE!

Bivirkningene er forbigående kvalme.

Du kan unngå at kondomer sprekker ved å klemme luften ut av dem først, samt kun bruke vann-baserte glidemidler.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Litt generell informasjon om angrepillen:

Du får dem UTEN RESEPT på apoteket. Jo tidligere du tar dem, jo bedre. Du kan ta dem opptil 72 timer fra samleie, men jo før du tar dem, jo mer pålitelige. (75% effektive 12 timer etterpå, 50% etter 72 timer.)

Altså JO FØR JO BEDRE!

Bivirkningene er forbigående kvalme.

Du kan unngå at kondomer sprekker ved å klemme luften ut av dem først, samt kun bruke vann-baserte glidemidler.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annkristin20

Hei,

Litt generell informasjon om angrepillen:

Du får dem UTEN RESEPT på apoteket. Jo tidligere du tar dem, jo bedre. Du kan ta dem opptil 72 timer fra samleie, men jo før du tar dem, jo mer pålitelige. (75% effektive 12 timer etterpå, 50% etter 72 timer.)

Altså JO FØR JO BEDRE!

Bivirkningene er forbigående kvalme.

Du kan unngå at kondomer sprekker ved å klemme luften ut av dem først, samt kun bruke vann-baserte glidemidler.

Med vennlig hilsen

Er litt engstelig for den kvalmen du skriver om! Er det mye kvalme og hvor lenge? Har aldri mens-kvalme. -Ann-Kristin-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annkristin20

Hei,

Litt generell informasjon om angrepillen:

Du får dem UTEN RESEPT på apoteket. Jo tidligere du tar dem, jo bedre. Du kan ta dem opptil 72 timer fra samleie, men jo før du tar dem, jo mer pålitelige. (75% effektive 12 timer etterpå, 50% etter 72 timer.)

Altså JO FØR JO BEDRE!

Bivirkningene er forbigående kvalme.

Du kan unngå at kondomer sprekker ved å klemme luften ut av dem først, samt kun bruke vann-baserte glidemidler.

Med vennlig hilsen

Er litt engstelig for den kvalmen du skriver om! Er det mye kvalme og hvor lenge? Har aldri mens-kvalme. -Ann-Kristin-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt engstelig for den kvalmen du skriver om! Er det mye kvalme og hvor lenge? Har aldri mens-kvalme. -Ann-Kristin-

Hei,

Jeg vet ikke hvordan man beskriver kvalme kvatativt. Uansett er det nok veldig individuelt.

Dog er poenget nok at litt angrepille-kvalme er mildt i forhold til en uønsket graviditet, med evt. abort.

Du får mer informasjon på apoteket. Hvis det er en sjanse du er gravid, bør du absolutt ta angrepillen hvis du ikke vil risikere graviditet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt engstelig for den kvalmen du skriver om! Er det mye kvalme og hvor lenge? Har aldri mens-kvalme. -Ann-Kristin-

Hei,

Jeg vet ikke hvordan man beskriver kvalme kvatativt. Uansett er det nok veldig individuelt.

Dog er poenget nok at litt angrepille-kvalme er mildt i forhold til en uønsket graviditet, med evt. abort.

Du får mer informasjon på apoteket. Hvis det er en sjanse du er gravid, bør du absolutt ta angrepillen hvis du ikke vil risikere graviditet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt engstelig for den kvalmen du skriver om! Er det mye kvalme og hvor lenge? Har aldri mens-kvalme. -Ann-Kristin-

Har tatt angrepillen en gang, og jeg fikk ingen bivirkninger som f.eks kvalme, men dette varierer fra person til person.

Dette går helt sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt engstelig for den kvalmen du skriver om! Er det mye kvalme og hvor lenge? Har aldri mens-kvalme. -Ann-Kristin-

Har tatt angrepillen en gang, og jeg fikk ingen bivirkninger som f.eks kvalme, men dette varierer fra person til person.

Dette går helt sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnKristin

Har tatt angrepillen en gang, og jeg fikk ingen bivirkninger som f.eks kvalme, men dette varierer fra person til person.

Dette går helt sikkert bra.

Var desverre ikke like heldig som deg.. fikk tildels sterk kvalme og oppkast.. men først etter 4-5 timer etter at jeg tok pillene, så regner med at dem ble tatt opp i systemet. Satser på at dette går bra! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnnKristin

Har tatt angrepillen en gang, og jeg fikk ingen bivirkninger som f.eks kvalme, men dette varierer fra person til person.

Dette går helt sikkert bra.

Var desverre ikke like heldig som deg.. fikk tildels sterk kvalme og oppkast.. men først etter 4-5 timer etter at jeg tok pillene, så regner med at dem ble tatt opp i systemet. Satser på at dette går bra! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...