Gå til innhold

tidstanker- depresjon


Jake1365380469

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Forstod av innlegget

mitt igår at det er mange andre som også sliter med tidstanker og tanker om livet

i sammenheng med depresjon.

Jeg er jo aktiv; studerer, er sosial, trener osv.

Merker jo at det å være aktiv og gjøre ting er beste "medisin",

'i motsetning til å gruble og bli enda mer deprimert.

Mitt spørsmål blir; Er det noen som har erfaring med medisiner som hjelper på slike slitsomme tanker?

De sliter meg ut. Bruker 30mg. cipramil. Vurderer å prøve noe annet, men legen vet jo ingenting.

Noen som har gode råd/erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seur simone

Kan du be om å få konsultere en annen lege evt. en psykiater som har mer greie på antidepressiva?

Det finnes andre typer medsiner mot depresjon. Det er også mulig at du kunne ha nytte av å prøve ei større dose av Cipramil. Mange går på 40 mg. og en kan også ta opp til 60 mg. Men synest du skal konferere med lege først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...