Gå til innhold

Kreftsvulst på ryggen?

Anbefalte innlegg

Gjest litt redd

Går det ann å få kreftsvulst på ryggen? Jeg merker nylig en liten kul nederst til høyre på ryggen. Det går ann å "røre" litt på den. Den gjør ikke vondt. Den er kanskje like stor som en klinkekule, men mye flatere og avlang. Det går ikke ann å se den, bare kjenne den. Burde jeg få sjekket dette hos legen? Eller kanskje det bare er en fettkjertel eller noe? Pleier man å få slike på ryggen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101311-kreftsvulst-p%C3%A5-ryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg er jente på 19, hvis det har noe å si

Jeg har noe lignende, men har fått beskjed av lege at det bare en en talg kjertel som har gått vill og laget en klump der, og at det ikke var noe farlig. Jeg har hatt det ganske lenge, og jeg er 18år :)

Håper det hjelper

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...