Gå til innhold

problemer med aa snakke m deilige damer!


scooby_doo

Anbefalte innlegg

Hei Jeg har et problem.Hvorfor det skjer ,vet jeg ikke men det er meget flaut og irriterende.Jeg har en tendens til aa bli veldig lett nervos.Det er dumt,men greit nok saa lenge jeg klarer aa skjule det og se noenlunde avslappet ut. Problemet er at jeg faar rykninger i ansiktet naar jeg snakker med noen. Dette kan skje pa jobbintervju, muntlig eksamen og evt. paa stevnemote med kvinner. Naar jeg snakker med en vakker kvinne faar jeg disse ansiktsrygningene,jeg prover aa tenke paa avslappende ting og roe meg ned,men det pleier ikke aa funke.Jeg har aldri faktisk hatt et forhold med en dame,saa jeg har unngaatt de helt flaue situasjonene hittil,men jeg har veldig lyst aa innlede et forhold med damer i den naermeste fremtid,men jeg foler at det er vanskelig naar ansiktet mitt begynner aa skjelve hver gang vi treffes.Gud,jeg haaper virkelig noen av dere kan komme med noen gode raad om hvordan jeg kan faa stoppet det,medisiner,avslappingsteknikk,ETT ELLER ANNET! pleaasee....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Øvelse gjør mester.

Når du er ung er det enklest å finne ut hva din utvalgte er intressert i, og sette deg inn i det. Er hun interssert i hønseoppdrett, pugg noen hønseraser og legg tilfeldigvis boka om høns så hun kan se det. Eksemplet var kanskje ikke så godt i byen. Du _må_ ha noe å snakke om.

Skjelving i lepper er et nervøst trekk, men du kan gjøre som mediefolk: lag trutmunn og blås opp kinnene, press lufta _hardt_ og langsomt ut mellom leppene som du blåser opp en hard ballong. Musklene i nedre del av ansiktet strammes og vil etter det være avslappet i 10 min. Smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...