Gå til innhold

Sjansen for å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest idiotica

Da jeg skulle starte på forrige p-pille brett hadde det nettopp blitt slutt med typen og jeg så ikke noe poeng i det å ta det neste brettet, så jeg lot være.

Sjebnen skulle jo så klart ha det til at jeg møtte en ny kar et par uker seinere.

Fikk mensen for 9 dager siden, og denne bruker å vare 5 dager. På lørdag forsvant den og jeg hadde (desverre) ubeskyttet sex, men tok nødprevansjon etterpå.

På onsdag var jeg på fylla og havna nok en gang i seng med denne fyren på torsdagsmorgenen, Og inn med alkoholen ut med vettet... Ingen kondom.

Apotekene åpner ikke før i morgen, og her sitter da jeg. Fikk mensen igjen i går, men annerledes enn den bruker å være. Er dette pga NorLevo? Og hvor stor sjangse er det for at det er en liten en på gang inne i magen nå? Er det helt bortkastet å ta nødprevansjon i morgen når apoteket åpner? Da vil det jo være over to døgn, men ikke over tre....

(Og ja, jeg skal ordne meg med skikkelig prevansjon første dagen legen åpner etter påske, for da har jeg time)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101336-sjansen-for-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...