Gjest Hormonberta Skrevet 19. november 2000 Del Skrevet 19. november 2000 Heisann!!! Jeg er en jente på 16 år, og jeg har et ganske... plagsomt problem... Jeg svetter så mye under armene!!! Deodoranter hjelper ikke, har prøvd alle mulige varianter... Det er verst når jeg blir litt nervøs, eller oppspilt, men det er hver eneste dag... Jeg får store svetteringer under armene på klærne, og det ser ikke pent ut... Det er ikke noe gøy å kjøpe klær lenger, for jeg føler ikke for å bruke fargerike, trange topper når jeg får store svetteringer under... Så det ender med at jeg går med en stor genser, og blir enda varmere og svetter enda mer!!! Noen som har lignende problem??? Noen som har noen råd til hvordan jeg kan minske problemet??? Det er ikke gøy å svette såååå mye under armene, HELE TIDEN!!!! HJEEEEELP!!! =) Klemmer fra Hormonberta! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hormonberta Skrevet 19. november 2000 Del Skrevet 19. november 2000 Heisann!!! Jeg er en jente på 16 år, og jeg har et ganske... plagsomt problem... Jeg svetter så mye under armene!!! Deodoranter hjelper ikke, har prøvd alle mulige varianter... Det er verst når jeg blir litt nervøs, eller oppspilt, men det er hver eneste dag... Jeg får store svetteringer under armene på klærne, og det ser ikke pent ut... Det er ikke noe gøy å kjøpe klær lenger, for jeg føler ikke for å bruke fargerike, trange topper når jeg får store svetteringer under... Så det ender med at jeg går med en stor genser, og blir enda varmere og svetter enda mer!!! Noen som har lignende problem??? Noen som har noen råd til hvordan jeg kan minske problemet??? Det er ikke gøy å svette såååå mye under armene, HELE TIDEN!!!! HJEEEEELP!!! =) Klemmer fra Hormonberta! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-53193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 19. november 2000 Del Skrevet 19. november 2000 En deodorant som heter Yerka har ofte god effekt. For øvrig selges transpirasjonsvann på apoteket og det er også effektivt. Dersom man har vedvarende og kraftige plager, kan man evt. få fjernet noen av svettekjertlene under armene ved et kirurgisk inngrep. Dessverre har det en tendens til å bli relativt tydelige arr. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-46440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 19. november 2000 Del Skrevet 19. november 2000 En deodorant som heter Yerka har ofte god effekt. For øvrig selges transpirasjonsvann på apoteket og det er også effektivt. Dersom man har vedvarende og kraftige plager, kan man evt. få fjernet noen av svettekjertlene under armene ved et kirurgisk inngrep. Dessverre har det en tendens til å bli relativt tydelige arr. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-53316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en glad gutt Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 En deodorant som heter Yerka har ofte god effekt. For øvrig selges transpirasjonsvann på apoteket og det er også effektivt. Dersom man har vedvarende og kraftige plager, kan man evt. få fjernet noen av svettekjertlene under armene ved et kirurgisk inngrep. Dessverre har det en tendens til å bli relativt tydelige arr. Jeg er en mann på 33, og hadde samme problem da jeg var ung. Gikk til lege og fikk noe på resept som het aluminiumklor...ettellerannet.. Er dette det samme som transpirasjonsvann, og er det nå reseptfritt. Effekten var dramatisk god. Totalt fritt for svette under armene, og fikk et skikkelig løft psykisk. har du det rette navnet på middelet, og finnes det fortsatt? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-46710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en glad gutt Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 En deodorant som heter Yerka har ofte god effekt. For øvrig selges transpirasjonsvann på apoteket og det er også effektivt. Dersom man har vedvarende og kraftige plager, kan man evt. få fjernet noen av svettekjertlene under armene ved et kirurgisk inngrep. Dessverre har det en tendens til å bli relativt tydelige arr. Jeg er en mann på 33, og hadde samme problem da jeg var ung. Gikk til lege og fikk noe på resept som het aluminiumklor...ettellerannet.. Er dette det samme som transpirasjonsvann, og er det nå reseptfritt. Effekten var dramatisk god. Totalt fritt for svette under armene, og fikk et skikkelig løft psykisk. har du det rette navnet på middelet, og finnes det fortsatt? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-53586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i samme båt Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Heisann kjære deg !! Jeg vet så inderlig hvordan du har det, og det er på ingen måte noe positivt med det. Å gå rundt i frykt for å oppdage "ringene" eller for å kjenne tendensen til å være våt under armene er forferdelig! Selv er jeg 18 år nå, og har hatt disse plagene vel et år. Jeg håper dette kan ha noe med puberteten å gjøre, og at det vil gå over med årene. Som hjelp har jeg brukt Yerka, som en får kjøpt hos parfymerier eller apoteker. Den funker bra for meg, selv om det er litt travelt å bruke den. Jeg håper at om du får noen bedre råd, at du kan gi meg svar tilbake. Det hadde jeg satt pris på !! Det er jo som å svette av ingenting, uten fysisk aktivitet - og hvor travelt er det ikke å kunne gå i de klærne en ønsker .. Flere med råd ?? Lykke til Hilsen fra meg - i samme båt - 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-46848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i samme båt Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Heisann kjære deg !! Jeg vet så inderlig hvordan du har det, og det er på ingen måte noe positivt med det. Å gå rundt i frykt for å oppdage "ringene" eller for å kjenne tendensen til å være våt under armene er forferdelig! Selv er jeg 18 år nå, og har hatt disse plagene vel et år. Jeg håper dette kan ha noe med puberteten å gjøre, og at det vil gå over med årene. Som hjelp har jeg brukt Yerka, som en får kjøpt hos parfymerier eller apoteker. Den funker bra for meg, selv om det er litt travelt å bruke den. Jeg håper at om du får noen bedre råd, at du kan gi meg svar tilbake. Det hadde jeg satt pris på !! Det er jo som å svette av ingenting, uten fysisk aktivitet - og hvor travelt er det ikke å kunne gå i de klærne en ønsker .. Flere med råd ?? Lykke til Hilsen fra meg - i samme båt - 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-53724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harhørt Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Jeg er en mann på 33, og hadde samme problem da jeg var ung. Gikk til lege og fikk noe på resept som het aluminiumklor...ettellerannet.. Er dette det samme som transpirasjonsvann, og er det nå reseptfritt. Effekten var dramatisk god. Totalt fritt for svette under armene, og fikk et skikkelig løft psykisk. har du det rette navnet på middelet, og finnes det fortsatt? Hilsen Hei "hormonberta" Har hørt at det finnes noe slags innlegg man kan bruke for å hindre at klærne blir våte, de skal visst finnes på apoteket. Ellers skjønner jeg at dette er plagsomt, jeg hadde det spesielt ille når jeg gikk gravid, og også nå noen ganger når jeg får mensen. Lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-46853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harhørt Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Jeg er en mann på 33, og hadde samme problem da jeg var ung. Gikk til lege og fikk noe på resept som het aluminiumklor...ettellerannet.. Er dette det samme som transpirasjonsvann, og er det nå reseptfritt. Effekten var dramatisk god. Totalt fritt for svette under armene, og fikk et skikkelig løft psykisk. har du det rette navnet på middelet, og finnes det fortsatt? Hilsen Hei "hormonberta" Har hørt at det finnes noe slags innlegg man kan bruke for å hindre at klærne blir våte, de skal visst finnes på apoteket. Ellers skjønner jeg at dette er plagsomt, jeg hadde det spesielt ille når jeg gikk gravid, og også nå noen ganger når jeg får mensen. Lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-53729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurimalla Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Heisann kjære deg !! Jeg vet så inderlig hvordan du har det, og det er på ingen måte noe positivt med det. Å gå rundt i frykt for å oppdage "ringene" eller for å kjenne tendensen til å være våt under armene er forferdelig! Selv er jeg 18 år nå, og har hatt disse plagene vel et år. Jeg håper dette kan ha noe med puberteten å gjøre, og at det vil gå over med årene. Som hjelp har jeg brukt Yerka, som en får kjøpt hos parfymerier eller apoteker. Den funker bra for meg, selv om det er litt travelt å bruke den. Jeg håper at om du får noen bedre råd, at du kan gi meg svar tilbake. Det hadde jeg satt pris på !! Det er jo som å svette av ingenting, uten fysisk aktivitet - og hvor travelt er det ikke å kunne gå i de klærne en ønsker .. Flere med råd ?? Lykke til Hilsen fra meg - i samme båt - Hei! Jeg vet hvordan du har det, jeg har hatt det på samme måten i mange år, siden jeg gikk på barneskola! Ble etterhvert så lei av å være hemmet av svettingen at jeg gikk til legen og bad om operasjon, og det fikk jeg. Nå er det 7 mnd siden og jeg har det kjempebra! Det er så deilig å slippe å bekymre seg for svetteringer under armene til enhver tid. Nå kan jeg gå i hvilke gensere jeg vil uten at det ser rart ut og jeg tør å håndhilse ordentlig på folk! Håper du finner ut av det, at du finner et preparat som funker. Det gjorde ikke jeg, og jeg har prøvd ALT, vet ikke hvor mye penger jeg har brukt på dette problemet og hvor mye krefter jeg har brukt på å skjule det. Nå har jeg heldigvis mange bekymringer mindre og når jeg kjøper deodorant nå, er det en helt vanlig en som ikke svir og som koster 39,90 på Rimi:-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-46932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurimalla Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Heisann kjære deg !! Jeg vet så inderlig hvordan du har det, og det er på ingen måte noe positivt med det. Å gå rundt i frykt for å oppdage "ringene" eller for å kjenne tendensen til å være våt under armene er forferdelig! Selv er jeg 18 år nå, og har hatt disse plagene vel et år. Jeg håper dette kan ha noe med puberteten å gjøre, og at det vil gå over med årene. Som hjelp har jeg brukt Yerka, som en får kjøpt hos parfymerier eller apoteker. Den funker bra for meg, selv om det er litt travelt å bruke den. Jeg håper at om du får noen bedre råd, at du kan gi meg svar tilbake. Det hadde jeg satt pris på !! Det er jo som å svette av ingenting, uten fysisk aktivitet - og hvor travelt er det ikke å kunne gå i de klærne en ønsker .. Flere med råd ?? Lykke til Hilsen fra meg - i samme båt - Hei! Jeg vet hvordan du har det, jeg har hatt det på samme måten i mange år, siden jeg gikk på barneskola! Ble etterhvert så lei av å være hemmet av svettingen at jeg gikk til legen og bad om operasjon, og det fikk jeg. Nå er det 7 mnd siden og jeg har det kjempebra! Det er så deilig å slippe å bekymre seg for svetteringer under armene til enhver tid. Nå kan jeg gå i hvilke gensere jeg vil uten at det ser rart ut og jeg tør å håndhilse ordentlig på folk! Håper du finner ut av det, at du finner et preparat som funker. Det gjorde ikke jeg, og jeg har prøvd ALT, vet ikke hvor mye penger jeg har brukt på dette problemet og hvor mye krefter jeg har brukt på å skjule det. Nå har jeg heldigvis mange bekymringer mindre og når jeg kjøper deodorant nå, er det en helt vanlig en som ikke svir og som koster 39,90 på Rimi:-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10135-svetter-s%C3%A5-mye-sukk/#findComment-53808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.