Gå til innhold

Frosken, Gemini, Mini maxi og andre


Mimmy

Anbefalte innlegg

NÅ håper jeg å ha fått kopiert dette innlegget over på rett sted.

(har kommet i skade for å få det inn på galt forum).

Skal ha samtale snart med en i fra autismeforeningen. Han skulle hjelpe meg å skrive brev til kommunen for at jeg skal få de tingene som jeg rettmessig har krav på, blant annet en koordinator og en individuell plan.

Han skulle skrive email til meg nå snart for at jeg kunne forberede meg på møtet, som skal være hjemme hos oss. Mannen min blir også med på møtet. Så nå føles det virkelig som om jeg skal få litt hjelp til å få et noenlunde normalt liv. Kanskje slitet nå er over.

Jeg har tenkt ut, med deres hjelp, hva det er jeg trenger: -støttekontakt for å komme meg ut på kulturelle aktiviteter. -skjermet arbeidsplass -Evt. TT-støtte/transport de dagene jeg er for sliten til å arbeide mere, og trenger skyss hjem.

Er det noe jeg har glemt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp i hjemmet?

Var ikke husarbeidet et problem for deg i perioder, eller blander jeg nå?

Jo, det problemet har vi løst på egen hånd, vi har noen som kommer til oss og vasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...