Gå til innhold

post traumatisk stress lidelse


carme

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 25 år som sliter med post traumatisk stress lidelse. jeg har søvnproblemer, depresjon, angst, problemer med temperamentet, og tidvise flashbacks/mareritt (hvor jeg gjenopplever det som i sin tid forårsaket ptss). jeg føler meg ofte alene om det, og savner å kunne diskutere med likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg bare lurte på om du kanskje kan finne på et annet nick å bruke? Jeg har hatt carma som nick her på DOL bestandig, skjønner du :o)

Ellers, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bare lurte på om du kanskje kan finne på et annet nick å bruke? Jeg har hatt carma som nick her på DOL bestandig, skjønner du :o)

Ellers, lykke til!

jeg synes det er interessant at du bruker tid på å "beskytte" nicket "ditt" i et forum som dreier seg om såvidt alvorlige spørsmål som det jeg er interessert i å få svar på.

hvis du har litt erfaring i å ferdes på internett bør du vite at de aller fleste navn er opptatt, og at man må finne seg i å "hete" noe som ligner på både det ene og det andre. jeg "heter" carme. du "heter" carma. A og E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carmø

jeg synes det er interessant at du bruker tid på å "beskytte" nicket "ditt" i et forum som dreier seg om såvidt alvorlige spørsmål som det jeg er interessert i å få svar på.

hvis du har litt erfaring i å ferdes på internett bør du vite at de aller fleste navn er opptatt, og at man må finne seg i å "hete" noe som ligner på både det ene og det andre. jeg "heter" carme. du "heter" carma. A og E.

Flere av oss???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er interessant at du bruker tid på å "beskytte" nicket "ditt" i et forum som dreier seg om såvidt alvorlige spørsmål som det jeg er interessert i å få svar på.

hvis du har litt erfaring i å ferdes på internett bør du vite at de aller fleste navn er opptatt, og at man må finne seg i å "hete" noe som ligner på både det ene og det andre. jeg "heter" carme. du "heter" carma. A og E.

Beklager at jeg lette etter normal folkeskikk og forståelse hos deg... :o)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er interessant at du bruker tid på å "beskytte" nicket "ditt" i et forum som dreier seg om såvidt alvorlige spørsmål som det jeg er interessert i å få svar på.

hvis du har litt erfaring i å ferdes på internett bør du vite at de aller fleste navn er opptatt, og at man må finne seg i å "hete" noe som ligner på både det ene og det andre. jeg "heter" carme. du "heter" carma. A og E.

Hei Carme,

Det er da normal høflighet å bytte nick når man har valgt et som er nær identisk med en eksisterende brukers her inne. (Carma er innarbeidet på DOL, men det kunne ikke du vite.)

Jeg lurte faktisk på om det var Carma som skrev (og hadde feilstavet nicket)...

At Carma ber deg bytte nick, betyr ikke at hun ikke tar spørsmålet ditt alvorlig (hun er nemlig en svært klok kvinne), men en anmodning for at dere ikke skal forveksles. Det finnes tusenvis av ledige nick.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmø

Beklager at jeg lette etter normal folkeskikk og forståelse hos deg... :o)

God bedring!

Du trenger ikke å være spydig mot en tredjemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å være spydig mot en tredjemann

Oppfordrer deg og Carme til skifte nick, av hensyn til Carma, som har hatt dette nicket veldig lenge....

Det er ikke for å trivialisere de problemene dere tar opp, men for at det skal bli enklere å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppfordrer deg og Carme til skifte nick, av hensyn til Carma, som har hatt dette nicket veldig lenge.... Det er ikke for å trivialisere de problemene dere tar opp, men for at det skal bli enklere å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...