Gå til innhold

hva synes dere?


Gjest Bonita

Anbefalte innlegg

Dette blir første julen etter at jeg traff kjæresten min. Jeg har lyst til å gjøre det til en tradisjon fra første år å legge et kjærlighetsbrev inn i julegaven hans. Er det "teit"? Hvordan hadde dere reagert? Eller burde jeg la være? Jeg må legge til at dette er mannen i mitt liv, og håper vi får maaange år sammen fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir første julen etter at jeg traff kjæresten min. Jeg har lyst til å gjøre det til en tradisjon fra første år å legge et kjærlighetsbrev inn i julegaven hans. Er det "teit"? Hvordan hadde dere reagert? Eller burde jeg la være? Jeg må legge til at dette er mannen i mitt liv, og håper vi får maaange år sammen fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen i ditt liv" etter noen få måneder er vel litt drøyt...

Hvis du hadde sagt mannen i _denne delen_ av ditt liv, hadde det sannsynligvis vært mer troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen i ditt liv" etter noen få måneder er vel litt drøyt...

Hvis du hadde sagt mannen i _denne delen_ av ditt liv, hadde det sannsynligvis vært mer troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Mannen i ditt liv" etter noen få måneder er vel litt drøyt...

Hvis du hadde sagt mannen i _denne delen_ av ditt liv, hadde det sannsynligvis vært mer troverdig.

Giftet meg med mannen min første jula etter at vi traff hverandre jeg.(ca 8 1/2 mnd etter vårt første møte) Det er 10 år siden nå i jula, og vi er fortsatt lykkelig gift. :-)

Så det finnes da dem som vet det ganske kjapt at de har truffet mannen/kvinnen i sitt liv. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen i ditt liv" etter noen få måneder er vel litt drøyt...

Hvis du hadde sagt mannen i _denne delen_ av ditt liv, hadde det sannsynligvis vært mer troverdig.

Giftet meg med mannen min første jula etter at vi traff hverandre jeg.(ca 8 1/2 mnd etter vårt første møte) Det er 10 år siden nå i jula, og vi er fortsatt lykkelig gift. :-)

Så det finnes da dem som vet det ganske kjapt at de har truffet mannen/kvinnen i sitt liv. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen i ditt liv" etter noen få måneder er vel litt drøyt...

Hvis du hadde sagt mannen i _denne delen_ av ditt liv, hadde det sannsynligvis vært mer troverdig.

Da må jeg si til deg laffe, at det er ikke opp til deg å bedømme!!! Jeg har faktisk kjent ham i åtte år da - og jeg er 33 år, så jeg vet at dette ikke er noen fjortisforelskelse.

Tror du leste spørsmålet mitt feil - jeg spurte ikke om jeg hadde truffet den rette - men om noe helt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen i ditt liv" etter noen få måneder er vel litt drøyt...

Hvis du hadde sagt mannen i _denne delen_ av ditt liv, hadde det sannsynligvis vært mer troverdig.

Da må jeg si til deg laffe, at det er ikke opp til deg å bedømme!!! Jeg har faktisk kjent ham i åtte år da - og jeg er 33 år, så jeg vet at dette ikke er noen fjortisforelskelse.

Tror du leste spørsmålet mitt feil - jeg spurte ikke om jeg hadde truffet den rette - men om noe helt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo... det synes jeg absolutt du bør gjøre... Dette er sikkert ikke noe som bare "går over". Når du er sikker så er du nok det. Jeg ville ihvertfall likt å fått et kjærlighetsbrev i julegaven. Synes det hadde vært veldig romantisk... (og jeg er gutt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo... det synes jeg absolutt du bør gjøre... Dette er sikkert ikke noe som bare "går over". Når du er sikker så er du nok det. Jeg ville ihvertfall likt å fått et kjærlighetsbrev i julegaven. Synes det hadde vært veldig romantisk... (og jeg er gutt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner han godt, så du vet sikkert om et kjærlighetsbrev blir mottatt men takknemlighet...

Syns det var en veldig god ide. Vi glemmer å fortelle med vakre ord hvor mye parnerne betyr for oss.

Skal jammen gjøre det i år jeg også!

Men det hadde kanskje vært en ide å ikke gi den gaven med familie rundt på alle kanter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kjenner han godt, så du vet sikkert om et kjærlighetsbrev blir mottatt men takknemlighet...

Syns det var en veldig god ide. Vi glemmer å fortelle med vakre ord hvor mye parnerne betyr for oss.

Skal jammen gjøre det i år jeg også!

Men det hadde kanskje vært en ide å ikke gi den gaven med familie rundt på alle kanter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei Bonita!

Heldige person som mottar en slik gave under juletreet. Vær deg selv fortsatt mot kjæresten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei Bonita!

Heldige person som mottar en slik gave under juletreet. Vær deg selv fortsatt mot kjæresten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet meg med mannen min første jula etter at vi traff hverandre jeg.(ca 8 1/2 mnd etter vårt første møte) Det er 10 år siden nå i jula, og vi er fortsatt lykkelig gift. :-)

Så det finnes da dem som vet det ganske kjapt at de har truffet mannen/kvinnen i sitt liv. ;-)

Så trege dere var da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet meg med mannen min første jula etter at vi traff hverandre jeg.(ca 8 1/2 mnd etter vårt første møte) Det er 10 år siden nå i jula, og vi er fortsatt lykkelig gift. :-)

Så det finnes da dem som vet det ganske kjapt at de har truffet mannen/kvinnen i sitt liv. ;-)

Så trege dere var da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...