Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går litt opp og ned. Han har omtrent ikke vært hjemme i påsken, har funnet alle slags påskudd for å stikke ut.

Han har planene klare: Jeg skal flytte ut, han skal beholde hus og hjem og ungene skal bo hos ham... Han tenker på ungene (sier han), og mener dette er det beste for dem.

På direkte spørsmål benekter han at det er en tredjeperson inne i bildet, men sier samtidig at "muligheten er der".. (??)

Så hvordan går det med meg? Jeg avventer situasjonen og håper at han skal ta til vett. Han kan ihvertfall ikke regne med at jeg skal forsvinne som ånd i fillehaug mens han sitter igjen med hele livet vårt!

En annen sak er jo om jeg i det hele tatt kan tenke meg til noe videre samliv med ham. Jeg vet ingen ting foreløpig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101508-muriel/#findComment-581209
Del på andre sider

Det går litt opp og ned. Han har omtrent ikke vært hjemme i påsken, har funnet alle slags påskudd for å stikke ut.

Han har planene klare: Jeg skal flytte ut, han skal beholde hus og hjem og ungene skal bo hos ham... Han tenker på ungene (sier han), og mener dette er det beste for dem.

På direkte spørsmål benekter han at det er en tredjeperson inne i bildet, men sier samtidig at "muligheten er der".. (??)

Så hvordan går det med meg? Jeg avventer situasjonen og håper at han skal ta til vett. Han kan ihvertfall ikke regne med at jeg skal forsvinne som ånd i fillehaug mens han sitter igjen med hele livet vårt!

En annen sak er jo om jeg i det hele tatt kan tenke meg til noe videre samliv med ham. Jeg vet ingen ting foreløpig.

*klemmer*

Pass på deg selv, og snakk med venner og andre. Ikke gå alene, og ikke gjør noe forhastet.

Tenker på deg!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101508-muriel/#findComment-581220
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...