Gå til innhold

er litt fortvila nå..


Gjest sov i ro

Anbefalte innlegg

Gjest sov i ro

Hva vil skje dersom veninna mi ringer legevakta eller hvem som helst etter at jeg har kommet gråtende ned til henne og vist henne de nye kuttene mine og fortalt at jeg har skikkelig lyst til å lage flere og deretter fortalt henne om alle tablettene jeg har i skuffen og som jeg har veldig lyst til å ta for så å si til henne at jeg ikke tror jeg orker å leve mer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I beste fall kommer legen på besøk til deg og vurderer han at det er fare for selvmord blir du kanskje lagt inn på psykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beste fall kommer legen på besøk til deg og vurderer han at det er fare for selvmord blir du kanskje lagt inn på psykehus.

Jeg syns ikke du skal klandre venninna di for å ta kontakt med lege.

Når du viser henne sår og sier du vil kutte mer, samtidig som du sier du har tabletter på lager så blir hun naturligvis bekymret for deg.

Ta i mot den hjelpa du kan få, det er ikke noe særlig å ha det slik du har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

I verste fall dør du, og du har ødelagt den psykiske helsa til venninna de, som kommer til å slite med dårlig samvittighet lenge, kanskje resten av livet. Hvis jeg hadde gjort slik og slik isteden for....

At venninna de får dårlig helse, vil påvirke alle som er glad i henne også.

Du vil også gi alle andre som er glad i deg problemer og tanker de vil slite med forever...

ER det at DU skal slippe smerte nå, verdt at alle disse skal ha det vondt?

Når muligheten for at dere alle skal kunne ha det fint sammen finnes? DET valget er ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sov i ro

Jeg syns ikke du skal klandre venninna di for å ta kontakt med lege.

Når du viser henne sår og sier du vil kutte mer, samtidig som du sier du har tabletter på lager så blir hun naturligvis bekymret for deg.

Ta i mot den hjelpa du kan få, det er ikke noe særlig å ha det slik du har det nå.

Jeg er redd Det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd Det er det.

Hva mener du?

Hvis du føler slik som du skrev i det første innlegget syns jeg du skal kontakte legevakta og be om innleggelse.

Si det du har skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sov i ro

Hva mener du?

Hvis du føler slik som du skrev i det første innlegget syns jeg du skal kontakte legevakta og be om innleggelse.

Si det du har skrevet her.

Jeg er redd for å miste kontrollen. for å overlate den til andre.

Kanskje jeg bare overdramatiserer, at jeg bare innbiller meg at ting er vanskelig. At jeg ikke har det vanskelig i det hele tatt sammenlignet med det som er vanlig.

hm... jeg tror ikke helt jeg har oversikten over tankene mine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for å miste kontrollen. for å overlate den til andre.

Kanskje jeg bare overdramatiserer, at jeg bare innbiller meg at ting er vanskelig. At jeg ikke har det vanskelig i det hele tatt sammenlignet med det som er vanlig.

hm... jeg tror ikke helt jeg har oversikten over tankene mine....

Hvis du kutter opp deg selv og vurderer å ta ditt eget liv så har du ikke kontrollen over ditt liv.

Mener jeg.

Men det er ditt liv og dine valg.

Håper du blir bedre, uansett hva du kommer fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, det er leit å høre at du har det så vondt akkurat nå. Det er leit at du har sånn smerte inni deg, som du ikke får utløst på annen måte enn det du beskriver.

Men allikevel: hvorfor kan du ikke ringe legevakta selv? Det blir vondt for venninna di å se deg slik du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...