Gå til innhold

Til Dixi og alle andre der inne spesielt fra år 2000

Anbefalte innlegg

Gjest Sus-anna-  tidl Susanna

God Påske:-))

Jeg har ikke vært her inne på snart 2år , kanskje mer... Jeg har PTSD, men har fått mye god hjelp. Så livet går videre. Har fortsatt voldsalarm for de tre overgriperne går fortsatt fri..men det mest rare i livet er .... jeg er GRAVID med 4 barnet.. attpåklatt. Vi fikk helt sjokk.. trodde ikke jeg kunne få flere barn etter de alvorlige skadene jeg fikk etter gruppevoldtekten.. Livet er underlig... man kan nesten gråte...av glede...men det skal gå bra da........ MEN til alle dere LIVET GÅR TIL SLUTT VIDERE SELVOM MAN TROR DET STOPPER. Men jeg har hatt mye hjelp av politi og psykolog og ikke minst en snill mann...

Pass godt på livet ..... spesielt klem til DIXI ..

Fortsetter under...

Gjest Sus-anna tidligere susanna

Hei!

Gratulerer! :-)

Så hyggelig å høre fra deg/dere igjen. Tenkte på dere forleden dag!

Pass godt på deg og dine!

Alt vel, Susanna!

*stor klem*

Klemmer masse til Sør.... Husker du meg altså:-)))) Jeg bare tøyser...hvordan går det med kjøkkenet.. Hilser og klemmer fra han derre franskmannen vet du hehe :-)))))))))))))

Susanna-)))))

Så godt å høre fra deg og at du får god hjelp til å takle livet videre. Livet er en juvel, selv om motgang og mørke netter kan skygge blikket en stund...-Men det ligger der å venter på oss for at vi skal gripe livet på beste mulig måte. leve slik vi ønsker og vil. Ønsker deg masse lykke til videre. Hilse gutta:)

Hver mørk natt har en lys ende...

*stor go'klem*

Gjest Sus-anna-  tidl Susanna

Så godt å høre fra deg og at du får god hjelp til å takle livet videre. Livet er en juvel, selv om motgang og mørke netter kan skygge blikket en stund...-Men det ligger der å venter på oss for at vi skal gripe livet på beste mulig måte. leve slik vi ønsker og vil. Ønsker deg masse lykke til videre. Hilse gutta:)

Hver mørk natt har en lys ende...

*stor go'klem*

klemmer masse til Ritva...... håper det går fint med deg... og så mange muligheter har jeg plutselig fått ... jeg tror jeg setter myyye mer pris på livet nå... men du vet som vanlige mennesker kjefter jeg og smeller litt... HAR flyttet HØYT over bakken ... stor lys leilighet toppen av livet..

Natten er snart venn med meg--men det tar litt tid da:-))))))

Klem og kos fra Susanna

Annonse

Kjære Susanna!

Gratulerer!!

*Gir en god klem*

Dette var virkelig gode nyheter! Takk for at du delte det med oss, jeg ble skikkelig glad da jeg leste dette innlegget! Man får litt troen på livet tilbake når man får slike tilbakemeldinger. Det GÅR altså virkelig an å karre seg opp fra grøfta, selv om det ikke føles slik når man ligger der og har det som verst. Dette gir håp til andre!!!

Ønsker deg og dine kjære lykke til med alt!

Godklem fra Grete :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...