Gå til innhold

Naken hud!(til gutter)


karrianne

Anbefalte innlegg

Skal stille et oppbrukt spørsmål her:

Assosierer gutter med sex når de ser naken hud? Som f.eks. jenter i skjørt, shorts, singlet, eller utringing på genseren?

Eller er det bare noe folk sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal stille et oppbrukt spørsmål her:

Assosierer gutter med sex når de ser naken hud? Som f.eks. jenter i skjørt, shorts, singlet, eller utringing på genseren?

Eller er det bare noe folk sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppbrukt spørsmål? Jeg tror aldri jeg har sett det før hvertfall!

_Alt_ hos kvinnen kan i utgangspunktet være medvirkende til at menn får lyst, ikke bare naken hud! Men det er klart at, jo mer naken hud, dess mer asossiasjon til sex, det er jo bare naturlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppbrukt spørsmål? Jeg tror aldri jeg har sett det før hvertfall!

_Alt_ hos kvinnen kan i utgangspunktet være medvirkende til at menn får lyst, ikke bare naken hud! Men det er klart at, jo mer naken hud, dess mer asossiasjon til sex, det er jo bare naturlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Utvilsomt gjør de fleste det. Gutter assosierer det meste med sex. Det hører med til en viss alder å være intenst opptatt av sex.Det skal nesten ingen ting til før man reagerer med seksuelle fantasier og følelser.

Unge menn invesyterer enormt mye i det seksuelle, skjønt det varierer nok en del fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Utvilsomt gjør de fleste det. Gutter assosierer det meste med sex. Det hører med til en viss alder å være intenst opptatt av sex.Det skal nesten ingen ting til før man reagerer med seksuelle fantasier og følelser.

Unge menn invesyterer enormt mye i det seksuelle, skjønt det varierer nok en del fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 21 år gammel gutt

Jeg vil si både &. Noen tilfeller ja, mens andre ikke,- da kan det dreie seg om at man syns "hun" er ekstremt elegant og flott, for å legge det frem slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 21 år gammel gutt

Jeg vil si både &. Noen tilfeller ja, mens andre ikke,- da kan det dreie seg om at man syns "hun" er ekstremt elegant og flott, for å legge det frem slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppbrukt spørsmål? Jeg tror aldri jeg har sett det før hvertfall!

_Alt_ hos kvinnen kan i utgangspunktet være medvirkende til at menn får lyst, ikke bare naken hud! Men det er klart at, jo mer naken hud, dess mer asossiasjon til sex, det er jo bare naturlig!

mmmm... Naken hud? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppbrukt spørsmål? Jeg tror aldri jeg har sett det før hvertfall!

_Alt_ hos kvinnen kan i utgangspunktet være medvirkende til at menn får lyst, ikke bare naken hud! Men det er klart at, jo mer naken hud, dess mer asossiasjon til sex, det er jo bare naturlig!

mmmm... Naken hud? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...