Gå til innhold

Drypp

Anbefalte innlegg

illa1365380509

Min gamle far har hatt flere mindre drypp.

For to år siden hadde jeg en vemmelig opplevelse med ham.Jeg var på besøk og pluttselig begynte han å kysse meg på munnen og klå på meg. Jeg ba ham slutte ellers ville jeg si det til min mor og mine søsken.Han mente at vi måtte kunne holde noe for oss selv og ikke si det videre.Det som forvirrer meg er at legen jeg snakket med i ettertid mente at han hadde hatt et drypp. Det jeg lurer på er følgende. Hvis det var et drypp ville han da vært så bevist på at det han gjorde måtte holdes skjult? Mulig jeg overreagerer, men jeg har vært utsatt for flere seksuelle overgrep i barne og tenårene. Det var et sjokk å oppleve dette i en alder av 39 år.

På forhånd takk.

Mvh illa.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101603-drypp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Synes kanskje det er litt for lettvint å skylde på drypp i dette tilfellet. Det er iallfall ingen vanlige drypp som arter seg på denne måten. En mulighet, er midlertid at han har hatt et drypp som gjør ham ukritisk, men dette ville sannsynligvis merkes på flere andre måter også. synes du skal markere klart overfor ham at du ikke aksepterer slik adferd, men du får trøste deg med at det ikke er deg det er noe galt med. Finn en person å snakke med dersom dette vekker vonde minnerhos deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101603-drypp/#findComment-582480
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...