Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du - jo takk, har det bra. En velsignet (!) påske, godværet altså...

Har dere 'bare' vært i nytt hjem og ruslet rundt?

Sørover... vet ikke når det blir. Uff, skulle nesten tror det handlet om Verden, det å ta seg en Oslo-tur. Men jeg har forlengst risset inn i hjernebarken hvem jeg håper å treffe neste gang (når nå det blir). Og du er en av dem!

Ha ei god arbeidsuke, det krever sin kvinne å komme seg i gang etter denne egentlig malplasserte ferien vi har.

PS: Og jeg som aldri ser nicket mitt på meldinger, dah :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101617-favn/#findComment-579885
Del på andre sider

Hei du - jo takk, har det bra. En velsignet (!) påske, godværet altså...

Har dere 'bare' vært i nytt hjem og ruslet rundt?

Sørover... vet ikke når det blir. Uff, skulle nesten tror det handlet om Verden, det å ta seg en Oslo-tur. Men jeg har forlengst risset inn i hjernebarken hvem jeg håper å treffe neste gang (når nå det blir). Og du er en av dem!

Ha ei god arbeidsuke, det krever sin kvinne å komme seg i gang etter denne egentlig malplasserte ferien vi har.

PS: Og jeg som aldri ser nicket mitt på meldinger, dah :)

"Har dere 'bare' vært i nytt hjem og ruslet rundt?"

Jeg kan fortelle deg at det har ikke vært bare bare :) Jeg skrever fortsatt over esker når jeg skal inn på mine døtres rom bl.a - andre ting er godt stuet sammen på avlastningsrom. Det kommer nok til å gå en god stund til vi kan ta spisestuen i bruk og glassverandaen .... og ... og ... :)

Men ja - vi har vært her hele påsken. Det har vært flott og vi har puslet rundt, vært på småturer og slappet av med lange frokoster og tid til hverandre. Jentene klaget nemlig en tid før påske over at jeg jobbet for mye - og det hadde de helt rett i. Nå skal ting roes ned litt, jeg freelancer fortsatt, men legger opp til hjemmejobbing en tid fremover sånn at jeg er hjemme når de kommer fra skolen.

Nå skal det pustes litt ut ...

Ha en fin kveld - og en god natt. Nå tusler jeg - tidlig opp i morgen vettu *gjesp*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101617-favn/#findComment-579917
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...