Gå til innhold

Lenge siden sist, men nå er jeg her igjen.. :o/

Anbefalte innlegg

Gjest den gamle trampe

Lenge siden nå, gikk ut for å få litt tid til meg og mitt..

Men saken er jo den at det skjer ting utenfor min rekkevidde.. :o(

Hva skal jeg si, jeg har hatt det fint hva overgrepa mine angår, og spiseforstyrrelsen min har også blitt ganske ok, helt til for ca 2-2,5 mnd siden..

Da ble jeg utsatt for en voldtekt, men jeg sliter jo med om det var min egen feil eller hva det nå var.. Jeg kjente vedkommende godt, men tydeligvis ikke godt nok.. Hvorfor er det sånn at det er de en kjenner best som gjør sånne ting?????

Så da var det påan igjen med sf og hele smæla..

Vurderer å gå til Smi, håper jeg tør og kan greie det, har planer om det til onsdag, selv om jeg har litt panikk.. Har sånne rare tanker om at jeg ikke kan forstyrre de med mitt, de har sikkert nok fra før og sånne ting.. At det ikke er bare å dukke opp osv..

HVA kan jeg forvente meg om jeg går dit liksom???

Noen tips og råd til ei som er litt redd og usikker??

Takk for at du leste dette...

den gamle trampe..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...