Anniken79 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Tusen takk favn, for dine opplysninger og dine lykke til ønskninger. Jeg tror jeg er klar for å snakke om dette nå. Tror jeg har fortrengt det veldig lenge, men det har kommet frem nå fordi jeg plutselig fikk en dyp depresjon. Har fått psykolog og har så vidt begynt å snakke om det som skjedde den gangen. Men det har også ført til den dårlige samvittigheten overfor de som kanskje har blitt utsatt for ham, og det har plaget meg mer og mer. Det skremmer meg og skulle sette i gang en anmeldelse også. Men nå tror jeg at jeg skal snakke med psykologen om det hvis du tror jeg ennå rekker det.... Før fristen går ut mener jeg. Tusen takk for at du ikke klandrer meg for noe.......Det er egentlig helt sykt at det er jeg som skal gå rundt med all skyldfølelsen. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101718-tusen-takk-favn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.