Gå til innhold

Tørr hud og flass på penis

Anbefalte innlegg

Jeg er i den siste tid blitt plaget med at jeg har veldig tørr hud på penis, og avogtil flasser det av små hudflak.

Det er ikke smerte eller kløe forbundet med det, men er ganske plagsomt. Jeg vasker meg daglig i underlivet med Lactacyd sepe.

Jeg kan også nevne at jeg har brukt Lamisil krem til behandling av sopp på høyre skinke i 4 uker etter råd fra lege.

Det jeg lurer på er hva jeg kan gjøre med dette, og om det er noen forbindelse mellom tørr hud på penis og soppen jeg hadde på høyre skinke.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10180-t%C3%B8rr-hud-og-flass-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i den siste tid blitt plaget med at jeg har veldig tørr hud på penis, og avogtil flasser det av små hudflak.

Det er ikke smerte eller kløe forbundet med det, men er ganske plagsomt. Jeg vasker meg daglig i underlivet med Lactacyd sepe.

Jeg kan også nevne at jeg har brukt Lamisil krem til behandling av sopp på høyre skinke i 4 uker etter råd fra lege.

Det jeg lurer på er hva jeg kan gjøre med dette, og om det er noen forbindelse mellom tørr hud på penis og soppen jeg hadde på høyre skinke.

Mvh

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Sopp på penis kan gi hvitlig belegg samt rødhet og kløe. Muligens er sopp årsaken til symptomene dine. Jeg heller imidlertid til å tro at du i stedet rett og slett har litt tørr hud eller f.eks. sliter med en tendens til eksem på penis. Det kan dog ikke vurderes med sikkerhet pr. brev.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...