Gå til innhold

"Jeg er ikke farlig"


ulva

Anbefalte innlegg

Det tror jeg oppsummerer timen. Han forsøkte å forsikre meg om at han verken slår eller på andre måter mishandler pasientene sine. Og jeg kan selvsagt tro ham. For all del. Men det fjerner ikke den dype angsten. Uroen. Den sitter der fortsatt.

Men vi ble iallefall enige om at vi skal søke om rehabiliteringspenger slik at jeg slipper å slite med eksamen nå. Heldigvis støttet han min avgjørelse om å ikke gå opp til eksamen, men utsette det til neste år. Han forstod at jeg ser det som et nederlag, og syntes det var bra at jeg klarte å se mine egne begresninger. Jeg strever nemlig svært etter å leve et liv jeg ikke er skapt til å leve.

Nei, kanskje han ikke er så farlig. Men man vet jo aldri med psykiatere, da...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at det gikk så "bra". Jeg skjønner jo også at du ser på det som et nederlag å ikke klare å fullføre det du har påbegynt (i denne omgang). Men stå på! Du får det til! :)

Takk også for trøst og støtte, du er snill du, Ulva.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

Fint at behandleren din støttet deg,Ulva. Nå må du bare prøve å slappe av og ikke tenke på hva du skulle ha gjort.

Jeg kjenner meg så veldig igjen i deg og dine problemer. Må prøve å ha mot til å ta opp det med rehabiliteringspenger neste time jeg og.. Har tenkt på det lenge, men tør liksom ikke..

Huff, livet er en kamp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...