Gå til innhold

Alt står stille........


KR18

Anbefalte innlegg

Hei.

Ingen aning om dette er det rette forumet for mitt "problem" men men....

er desverre en person som ikke liker og spørre om hjelp med personlige problemer, er vel kansje litt gammeldags på det området "greier meg selv" og alt det der:)

Uff dette var vanskerlig, vet rett og slett ikke hvordan jeg skal forklare.......

4 år siden fikk ble jeg Pappa til en herlig gutt, jeg har alltid vært en person som ikke føler for mye, er jo glad i venner osv. men skjer det noe fælt greier jeg ikke tvinge meg til og føle sorg ect. Sånn er jeg bare, men etter jeg fikk han har alt blitt snudd på hodet.

Forholdet jeg var i hadde vel aldri noen mulighet til og holde, men moren og jeg er gode venner nå selv om og "forlate" han når det ble slutt er det tøffeste jeg har gjort i hele mitt 30 år lange liv. Og det var vel der problemene startet.

Jeg ble satt på omskolering rett før det ble slutt mellom oss, men det jeg ble betalt i måneden holdt rett og slett bare ikke til barnebidrag, lån, og reise frem og tilbake på skolen. Sa ifra til Aetat men fikk bare beskjed om "du får gjøre det beste ut av det".

Dette er nå 3 år siden, og her sitter jeg....fortsatt, i samme stolen, ingenting skjer......

Sier til meg selv...."ok imorgen må du begynne og få orden på ditt liv igjen!!!" Morgenen kommer og alt jeg gjør er og sitte å tenke på min sønn, hvordan har han det.....hva gjør han, lurer på hva han driver med....osv, og plutserlig er det kveld igjen. Samme dag ut og dag inn.

Har han jo annenhver helg, og søndagen/mandagen han skal hjem er et helvete, greier ingenting, bare går og gruer meg til han skal reise. Ikke missforstå, han har det fint hos moren....men da er han ikke hos meg....vanskerlig og forklare.... Har til og med sagt nei to 5-6 jobber fordi da må jeg gi opp de extra timene jeg har han i uka.

Vet vel egentlig ikke hvor jeg skal hendvende meg, sier jeg dette til aetat så blir vel den usle trygden jeg får også borte....

Der har vi det!!!! HVOR kan jeg hendvende meg, mange vill nok si at jeg bare trenger et spark i *****, og tro meg, for 5 år siden ville jeg vært enig med dem.

Dere får unskylde hvis denne posten ikke har noen mening men det er nok en ting jeg ikke er så bra på....forklare min egne problememer:)

Takk for tiden, men nå må jeg gå og ringe han.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du har en depresjon.

Da blir en ofte tiltaksløs og ser ikke løsninger på problemer.

Kanskje kan du prate med fastlegen din, og få en henvisning til psykolog/psykiater?

Det fins terapiformer som sikkert kan hjelpe deg.

Å gi seg selv et spark bak er ikke alltid så lett.

Men et lite dytt fra fagfolk kan ofte ha god virkning.

Det høres ut som du er en omsorgsfull og flott pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...