Gå til innhold

Lykkepiller.......+++


Gjest hotellalfa

Anbefalte innlegg

Gjest hotellalfa

Syns Efexoren funker vra for meg allerde etter en uke, Har slitt litt med vrangforestillinger og angst/paranoia.

opplevde en sprø bivirkning de første par dagene; selve kraniet/pannn ble ekstremt øm og vond å ta på.Er dette en del av bivirkningene!? Virker jo slik.

Men tablettene har mer eller mindre stabilisert seg nå etter hvert.

Men blir fortsatt utrolig deppa når jeg føler jeg blir avvist av damer...Som alltid,de skal allttid ha kontrollen.

Har sikkert kosumert 20 valiumtabletter på 2 døgn.

Er urtrolig oppgitt av det hele.....Hva skal jeg gkjøre? Er lei av å bli avvist hele tiden, og sliter med å komme i kontakt med damer. SLITER MED DÅRLIG PSYKE.

KANSKJE NOEN HAR NOEN RÅD???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkepiller er vel ikke akkurat ment som et hjelpemiddel i å sjekke damer. Tror du først bør få orden på livet ditt. Deretter kan du begynne med damesjekking - oppsøk plasser der du kan komme i personlig kontakt med det andre kjønn, feks. turistforeningen e.l.

Dersom du oppnår damesuksess, vil du sannsynligvis snart oppdage den største bivirkningen av lykkepillene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Lykkepiller er vel ikke akkurat ment som et hjelpemiddel i å sjekke damer. Tror du først bør få orden på livet ditt. Deretter kan du begynne med damesjekking - oppsøk plasser der du kan komme i personlig kontakt med det andre kjønn, feks. turistforeningen e.l.

Dersom du oppnår damesuksess, vil du sannsynligvis snart oppdage den største bivirkningen av lykkepillene....

Jeg hadde strømilinger og en form for krampe i hjernen (kan ikke forklare det på noen annen måte, ekkelt var det i alle fall) da jeg gikk på Efexor.

Var mest plagsom ved opptrapping, doseendring og seponering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...