Gå til innhold

SierDuDet

Gjest Offer for høylytt snorking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg driter i å sove, ja..

Skal "stå opp" om 25 min..

Etter en skikkelig dusj og ei bøtte med kaffe får en se hvor lenge jeg orker å sitte og notere.

I slike stunder skriver jeg flytende arabisk, men jeg skjønner ikke en dritt av det etterpå! :)

Ofte er det sånn at man vil føle seg ganske utmattet nå de neste to timene, men så kommer du ut av dusjen, får dytta inn på litt kaffe og litt mat, kommer deg ut i sola og du vil faktisk registrere at du føler deg forholdsvis våken, sånn man gjør på morgenen etter en god natts søvn.

Men utover dagen vil du bli rimelig laber i formen. Kanskje ikke sånn at du føler deg trøtt i normal forstand, men du kjenner at du føler deg noe uvel.

Innen den tid er forhåpentligvis forelesningen ferdig, og du stikker hjem, legger hodet på puta og sover til du våkner våken og opplagt.

Men ikke gjør om døgnrytmen totalt sånn at du våkner klokken 23.00 i kveld, etter at CL kampen mellom United og Real Madrid er ferdig, i den tro at det er morgen. Det vil du bare få svi for senere da du isåfall ikke får sove til natta. Så husk å skru på vekkeklokka!

Dette med psykodøgnrytmer har jeg greie på! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101851-sierdudet/#findComment-581424
Del på andre sider

Gjest snorkeofferet

Ofte er det sånn at man vil føle seg ganske utmattet nå de neste to timene, men så kommer du ut av dusjen, får dytta inn på litt kaffe og litt mat, kommer deg ut i sola og du vil faktisk registrere at du føler deg forholdsvis våken, sånn man gjør på morgenen etter en god natts søvn.

Men utover dagen vil du bli rimelig laber i formen. Kanskje ikke sånn at du føler deg trøtt i normal forstand, men du kjenner at du føler deg noe uvel.

Innen den tid er forhåpentligvis forelesningen ferdig, og du stikker hjem, legger hodet på puta og sover til du våkner våken og opplagt.

Men ikke gjør om døgnrytmen totalt sånn at du våkner klokken 23.00 i kveld, etter at CL kampen mellom United og Real Madrid er ferdig, i den tro at det er morgen. Det vil du bare få svi for senere da du isåfall ikke får sove til natta. Så husk å skru på vekkeklokka!

Dette med psykodøgnrytmer har jeg greie på! :)

Hehe ;)

Takk for råd.

Jeg vet jeg er kaputt før 12. Håper det er en ræva forelesning så jeg kan dra hjem med god samvittighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101851-sierdudet/#findComment-581426
Del på andre sider

Annonse

Hehe ;)

Takk for råd.

Jeg vet jeg er kaputt før 12. Håper det er en ræva forelesning så jeg kan dra hjem med god samvittighet.

Det blir i det minste vannvittig digg å legge seg etter forelesninga, så det er noe du kan se fram til!

Om litt over en time skal jeg hjem og snoooorke litt! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101851-sierdudet/#findComment-581428
Del på andre sider

Det blir i det minste vannvittig digg å legge seg etter forelesninga, så det er noe du kan se fram til!

Om litt over en time skal jeg hjem og snoooorke litt! :)

Misunner deg den søvnen, ass.

Om 5 minutter må jeg opp av godstolen..

Skal skaffe meg skikkelige ørepropper, eventuelt et GEDIGENT snorkeplaster!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101851-sierdudet/#findComment-581429
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...