Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette på vegne av min sammboer.

Hun er en nydelig jente på 22 år som har gitt meg 2 skjønne barn.

Som følge av dette har hun fått hengemage

(masse ekstra skinn)

Jeg synes fortsatt hun er verdens skønneste jente og at det ikke gjør noe, men hun er ikke helt enig.

Hun synes magen ligner mest på en halvfull saccosekk, og har fått store problener med å akseptere kroppen sin som følge av dette.

Dette problemet er nå så stort at hun vegrer seg for å gå ut i sommerklær.

Soling, tur på stranden eller gå i bare bikini kommer ikke på tale.

Hun skammer seg rett og slett for mye over magen sin.

hun har snakket litt om plastisk opperasjon for å få fjernet den ekstra huden etter føtselen, men hun føler at vi ikke har råd

(økonomisk sett er jeg enig).

Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg har hørt at det gå ann å få denne type opperasjom dekket, eller delvis dekket siden problemet har kommet etter fødsel.

Er det noen her som vet hva en slik opperasjon vil koste, og om det er mulighet til å få den dekket ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101858-hengemage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ensomvet

å,som jeg kjente meg igjen! Etter 3 fødsler så var min mage sånn også,viste meg aldri naken for mannen min,var aldri i svømmehallen med barna og sommeren var grusom for jeg måtte alltid ha på meg store klær.

jeg fikk legen min til å søke om opperasjon,og fikk den etter 5 år,veldig lang ventetid,men jeg hadde ikke råd til å betale den selv.Tror det er kortere ventetid nå(jeg gjorde det for snart 2 år siden).Skal dere betale det selv så koster det ca.25000.

men jeg anbefaler virkelig å gjøre det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101858-hengemage/#findComment-582446
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...